تویوتا لندکروزر نامیب ادیشن معرفی شد

تویوتا لندکروزر نامیب ادیشن معرفی شد
همانند «مرسدس بنز G-Wagen»، «تویوتا لندکروز سری ۷۰» نیز از دهه ۸۰ میلادی تاکنون، از ساختاری مشابه بهره می برد. این خودرو هنوز هم در بسیاری از مناطق جهان از جمله آفریقای جنوبی به فروش می رسد. به تازگی سبد محصولات سری ۷۰ لندکروز در این کشور، با نسخه مخصوص نامیب ادیشن (Namib Edition) گسترش یافته است.
تویوتا لندکروزر نامیب ادیشن معرفی شد
تویوتا لندکروز سری ۷۹ ۴٫۵D V8 D/C نامیب، جدیدترین مدل لندکروز در آفریقای جنوبی است که با قیمت ۶۱.۱۴۵ دلار عرضه خواهد شد. این مدل، ۸.۵۵۳ دلار از مدل دوکابین معمولی سری ۷۹ گران تر است. مدل جدید از پیشرانه ۴.۵ لیتری توربودیزل با ۲۰۲ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن متر گشتاور بین ۱۲۰۰ تا ۳۲۰۰ دور بر دقیقه بهره می برد.
تویوتا لندکروزر نامیب ادیشن معرفی شد
مصرف سوخت خودرو به صورت میانگین، به ۱۱.۳ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و آلایندگی CO2 به ۳۰۰ گرم به ازای هر کیلومتر می رسد. ظرفیت حمل و کشندگی بار ارتقا یافته است و رینگ های ۱۶ اینچی در لاستیک های ۲۶۵/۷۵ کوپر قرار گرفته اند. تویوتا لندکروزر نامیب ادیشن در دو رنگ جدید بژ و سفید عرضه می شود و از جلوپنجره جدید با نشان تویوتا و برچسب های جدید بدنه بهره می برد.
تویوتا لندکروزر نامیب ادیشن معرفی شد
سپر فولادی به همراه گارد و چراغ های نصب شده در سپر از تغییرات مهم نمای جلو هستند. پله لوله ای به همراه قلاب یکپارچه نیز از تغییرات نمای عقب هستند. در قسمت داخلی، صندلی ها در پوشش مخصوص خاکستری با نشان نامیب قرار گرفته اند و در گوشه های در، از پلیت ضدخش استفاده شده است.
تویوتا لندکروزر نامیب ادیشن معرفی شد
کنسول سقفی با چراغ های LED، داشبورد جدید، درگاه میکروفون، رادیو دو طرفه و فضای بیش تر از دیگر تغییرات انجام گرفته در کابین است. تمامی نسخه های لندکروز ۷۹ D-Cab V8 از نمایشگر لمسی با بلوتوث و مسیریاب ماهواره ای، صندلی های برقی، ستون فرمان تلسکوپی، قفل مرکزی ریموتی، ترمز ABS و دو کیسه هوای جلو بهره می برد. خودرو با گارانتی ۳ ساله و ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد عرضه خواهد شد.


پایگاه خبری اسب بخار
نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.