تویوتا سوپرای جدید به طور تصادفی رونمایی شد! + ویدیو

تویوتا سوپرای جدید به طور تصادفی رونمایی شد! + ویدیو
باید از اکانت توییتری تویوتای مکزیک سپاس گزار باشیم که سرانجام چهره نهایی سوپرا را برای همگان تایید کرد! توییتی که از سوی سایت تویوتا در مکزیک منتشر شد، چهره نهایی سوپرا را در تصاویری از جدیدترین آگهی رسمی این خودرو فاش کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

این توییت هر چند به سرعت از سوی توییتر پاک شد، اما اکانت Jalopnik آن را باز نشر کرد تا بخش بزرگی از هیجان مراسم رونمایی این کوپه اسپرت در روزهای آینده در دیترویت، از بین برود! این را می توان اولین رخ نمایی بدون استتار سوپرا به مردم جهان در نظر گرفت.
به تدریج تویوتا نتوانست با دست به دست شدن تصویرهای سوپرا در فضای مجازی مقابله کند و بدین ترتیب، تصاویر رسمی از نمای جلو و عقب این خودرو از سوی کمپانی سازنده در اینترنت منتشر شد. اگر چه ویدیوی پست شده در آن توییت، برای اولین بار بود که تصاویری بی پرده از فرآیند تولید نسل جدید سوپرا را به نمایش می گذاشت. در آن تیزر، تویوتا اطلاعات کاملی از جزییات فنی سوپرا را برای مخاطبان شرح می دهد. همان طور که اسکرین شات های گرفته شده از آن ویدیو را اکنون در صفحه های وب مشاهده می کنید، بنابراین سعی کنید با کمک ذهن خود این عکس ها را همچون قطعه های پازل کنار یکدیگر بچینید.
آن چه آشکارا دیده می شود، این که پوزه سوپرا تا حد زیادی وام دار مفهومی تویوتا FT-1 است، اما استایل منحصر به فرد خودرو در نمای کناری و عقب، به طور ناخواسته حس سرعت و شتاب را در ذهن بیننده ایجاد می کند. حتا هنگامی که خودرو در توقف کامل است! اما نمای یک سوم عقب را می توان زاویه دید مورد علاقه ما دانست. چراغ های صیقلی و اسپویلر برجسته در این نما، جای هیچ انتقادی باقی نمی گذارند.
در حقیقت سوپرای جدید را می توان احیا کننده سبک تویوتا در ساخت اسپرت های کلاسیک دو نفره به حساب آورد. چه آن را دوست داشته باشید و چه از آن بدتان آید، خودروی اسپرت جدید تویوتا می تواند سرهای بسیاری را به سمت خود و این برند بچرخاند. بنابراین بی درنگ، به انتظار رونمایی رسمی آن در دیترویت می نشینیم.

مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.