تعداد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمات «کوییک سرویس» ایساکو افزایش یافت

«کوییک سرویس» ایساکو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، تعداد نمایندگی‌های ارائه دهنده خدمت «کوییک سرویس» را افزایش داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

معاون خدمات پس از فروش ایساکو در این‌باره گفت: کوییک سرویس تا تیر ماه سال جاری در ۱۱ نمایندگی مجاز منتخب مجموعه اجرایی شده بود و از اواسط تیر ماه همزمان با فاز دوم برنامه، این تعداد به ۴۴ نمایندگی در سراسر کشور افزایش می‌یابد. در فاز سوم نیز این خدمات با ایجاد فضای استاندارد در سایر نمایندگی‌های کشور راه‌اندازی خواهد شد.

مدیران 777 مدیران 777

وی تشریح کرد: «کوییک سرویس» یا «سرویس سریع» جزو خدماتی است که از اسفند ماه سال گذشته در برخی نمایندگی‌های منتخب ایساکو در شهرهای تهران، کرج، تبریز و ارومیه اجرایی شده و طی آن مشتریان می‌توانند برای دریافت خدماتی همچون تعویض روغن و فیلترهای خودرو، بدون اخذ نوبت به این نمایندگی‌ها‌ مراجعه کنند.

او ادامه داد: زمان حضور مشتریان در این طرح برای دریافت خدمات مذکور، از پذیرش تا صدور فاکتور حدود سی دقیقه خواهد بود و در این مدت مالک می‌تواند با حضور در مسیر و فضای اختصاص یافته به همین منظور در نمایندگی، از نزدیک شاهد مراحل سرویس خودرو باشد.

وردینی در خصوص نقاط قوت این طرح به تامین اقلام متنوع از برندهای مختلف و ایجاد حق انتخاب برای مشتریان اشاره کرد و گفت: این اقلام به صورت رقابتی با بازار قیمت‌گذاری شده است. همچنین به منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت این سرویس‌ها نیز  نسبت به گذشته کاهش یافته است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.