تصاویر نیسان روگ ۲۰۲۱ لو رفت

نیسان روگ ۲۰۲۱

مدت هاست که تصاویر جاسوسی و رندرهای مختلف از «نیسان روگ ۲۰۲۱» در فضای مجازی منتشر می شود، اما حالا تصاویر واقعی از نسل جدید روگ لو رفته است.

مدیران 777 مدیران 777

یک اکانت غیررسمی در اینستاگرام، تصاویر نسل جدید نیسان روگ را منتشر کرده است. تصاویری که نشان می دهد ابعاد این خودرو بزرگ تر شده و طراحی خشن تری به خود گرفته است. در نمای جلوی خودرو طرح V-Motion را در جلوپنجره می بینیم که امضای طراحی های جدی کمپانی «نیسان» است. همچنین لوگوی قرارگرفته درجلوپنجره، همان لوگوی جدید کمپانی است که به تازگی معرفی شده بود. چراغ های جلو بصورت شکاف و باریک طراحی شده است و تاحدی شبیه به چیزی است که در نسل اولیه جوک می دیدیم. به نظر می رسد چراغ ال ای دی بالا شامل چراغ های روشنایی روز و راهنما باشد و چراغی که پایین تر و بالای سپر قرار گرفته است چراغ جلوی خودرو باشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
نیسان روگ ۲۰۲۱

تصویر عقب خودرو نشان می دهد که سقف خودرو کمی کشیده تر و بالاتر قرار گرفته است، این یعنی احتمالاً فضای داخلی این خودرو از نسل پیشین خود بیش تر است و می تواند گزینه خوبی برای خانواده ها باشد. چراغ های عقب تا حد زیادی شبیه به نیسان کیکس شده و به طور کلی می توان گفت نسل جدید نیسان روگ توانسته ظاهری مدرن تر و زیباتری را نسبت به نسل قبل داشته باشد.

نیسان روگ ۲۰۲۱

تصاویر لو رفته مربوط به تریم پلاتینیوم نیسان روگ است و همان طور که می دانید نسخه پلاتینیوم بالاترین سطح در تریم های محصولات نیسان به شمار می رود. همانند دیگر نسخه های پلاتینیوم نیسان، در این خودرو نیز رنگ زمینه قهوه ای را درون کابین آن می بینیم. بالای داشبورد و همچنین زیر پنجره ها رنگ قهوه ای رنگ دارند و دوخت صندلی ها هم به رنگ قهوه ای است که زیبایی خاصی به داخل خودرو داده است. صفحه نمایش نسبتاً بزرگی در وسط، سیستم اطلاعات و سرگرمی را در دسترس قرار می دهد و جلوآمپر هم به صورت کاملاً دیجیتال طراحی شده است. به طور کلی با توجه به تصاویر منتشرشده می توان گفت سطح بالایی از امکانات و آپشن های روز را در نسل جدید روگ می بینیم.

نیسان روگ ۲۰۲۱

از آن جایی که نیسان قصد دارد این خودرو را تا اواخر امسال به تولید برساند، احتمالاً در آینده نزدیک رونمایی رسمی از روگ جدید را خواهیم داشت. با توجه به این که روگ در نسل پیشین، فروش جهانی بسیار خوبی داشت، پیش بینی می شود این خودرو در نسل جدید هم به لطف طراحی جذاب و تکنولوژی بالا فروش خوبی را تجربه کند.

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.