تصاویر جدیدترین کراس اوور WEY منتشر شد

گریت وال vv7

به تازگی تصاویری از مدل «VV7 جی تی پرو»، جدیدترین محصول «گریت وال» با نشان “WEY”، در رسانه های چینی منتشر شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گریت وال محصولات پریمیوم و لوکس خود را با نشان WEY عرضه می کند و حالا تصاویری از جدیدترین مدل این نشان در رسانه ها منتشر شده است. کراس اووری با نام VV7 جی تی پرو که ظاهری جذاب و به روز دارد. این خودرو نسبت به مدل معمولی در نماهای جلو و کنار و همچنین در نمای عقب کیت متفاوتی در سپرها دارد و ظاهر اسپرت تر و جوان پسندتری به خود گرفته است.

در واقع تفاوت ظاهری این خودرو نسبت به VV7 جی تی معمولی محدود به همین کیت بدنه می شود و در طراحی کلی هیچ تغییری داده نشده است. در سپرهای جدید مه شکن ها در جای متفاوتی قرار گرفته اند و فرورفتگی ورودی های هوا در سپر عمیق تر به نظر می رسد. در قسمت عقب هم دیفیوزر بزرگ تر شده و خروجی های اگزوز نیز در ابعاد بزرگ تری طراحی شده اند. در کل می توان گفت کیت جدید در این خودرو برجستگی ها را در کناره ها بیش تر کرده و خودرو نسبت به نسخه معمولی پهن تر و عضلانی تر شده است. همچنین چراغ های عقب با زمینه مشکی رنگ و برجسته طراحی شده است. همان طور که گفته شد مدل VV7 جی تی پرو نسبت به مدل معمولی ابعاد بزرگ تری دارد. این خودرو ۴۸۲۰ میلی متر طول، ۱۹۶۵ میلی متر عرض و ۱۶۷۲ میلی متر ارتفاع دارد و فاصله محوری در این خودرو ۲۹۵۰ میلی متر است.

اما موتور این خودرو نسبت به مدل معمولی تغییری نداشته است. این خودرو به پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است. موتور VV7 جی تی پرو نهایت قدرت ۲۲۷ اسب بخار را تولید می کند و استاندارد یورو ۶ را دارد. هنوز تصاویر و اطلاعاتی در مورد طراحی داخلی این خودرو و امکانات آن در دسترس نیست، اما، با توجه به پریمیوم بودن این نشان، انتظار می رود این خودرو به امکانات زیر مجهز باشد.

گریت وال vv7

ترمز پارک برقی

شش کیسه هوای ده نقطه ای

سیستم کنترل پایداری

دوربین ۳۶۰ درجه

تنظیم حالت رانندگی

استارت دکمه ای

تریم داخلی چرم

فرمان کمکی برقی

سنسور نور و باران

کروزکنترل هوشمند

سامانه پیشگیری از تصادف

رادار خطی و نقطه کور

تهویه اتوماتیک

گرم کن صندلی های جلو

و…

نشان WEY دومین برند گریت وال بود که قرار بود با «بهمن موتور» پا به بازار ایران بگذارد، اما پس از اعمال تحریم ها حتا ادامه حضور «هاوال» هم در ایران غیرممکن شد و باید دید آیا این برند پریمیوم گریت وال در آینده به ایران می آید یا خیر.

محمدرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.