تبدیل هیوندای کوپه به بوگاتی شیرون!

تبدیل هیوندای کوپه به بوگاتی شیرون!
زندگی کوتاه تر از آن است که نتوانیم سوار بر “بوگاتی شیرون” شویم! همین طرز تفکر سبب می شود گاه، آرزوها و اهداف افراد در قالب های متفاوتی ظاهر شوند!

مدیران 777 مدیران 777

خلاقیت، محصول محدودیت است و محدودیت در بودجه، منجر به بروز خلاقیت هایی شگفت انگیز می گردد. تا امروز کم نبوده اند نمونه های رپلیکا یا کپی سوپر اسپرت های گران قیمت که در هر گوشه ای از جهان، توسط عده ای از جوانان خلق می شوند. به عنوان مثال حتا در ایران هم بارها شاهد ساخت رپیلکاهای لامبورگینی بوده ایم که برخی از آن ها با کیفیت مونتاژ مناسبی هم رونمایی شده اند.
اما ساخت یک نمونه تقلبی از خودرویی همچون بوگاتی شیرون، افزون بر جرئت بالا، اعتماد به نفس زیادی را هم می طلبد! شاید در نگاه اول عده بسیار کمی از افراد ناآگاه به دنیای خودرو، این نمونه را با یک شیرون واقعی اشتباه بگیرند! اما دو چشم تیز بین و یک عقل سالم، به سرعت می تواند تقلبی بودن خودرو را تشخیص دهد! با این حال اگر بخواهیم به طراحی این نمونه نمره دهیم، در بخش نمای کناری نمره ۱۸ را دریافت می کند! در واقع فریم C شکل معروف بوگاتی در نمای کناری، به شکلی حرفه ای در این نسخه تقلبی به اجرا درآمده است. اما شاید تا این لحظه برای شما این موضوع مبهم مانده است که خودروی مورد نظر، در واقعیت چه نوع خودرویی است؟ شاید خنده دار باشد اگر بدانید این بادی کیت شیرون نما، در واقع بر روی اتاق یک دستگاه هیوندای تیبورون (معروف به هیوندای کوپه در ایران) سوار شده است!


بله این همان کوپه قدیمی هیوندای است که اکنون توسط مالک به این شکل و قیافه درآمده است. از این که انگیزه مالک در انجام این کار چه بوده است، آگاهی نداریم، اما محتمل ترین حالت را می توان خسته شدن این شخص از چهره عادی تیبورون دانست. در هر صورت با این که تصاویر این خودرو، واکنش های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخته است، اما ما هرگز نمی توانیم درباره سازنده آن قضاوت کنیم. شاید او یک نابغه باشد که توانایی زیادی در ساخت کیت های بدنه دارد. شاید هم باید در اولین فرصت به نزدیک ترین کلینیک روان پزشکی در منطقه سکونت خود، مراجعه کند! نمی دانیم! شاید هم مالک در روند انجام پروژه تنها نبوده و با کمک یک هم تیمی، هدف خود را آزار روحی طرف داران برند بوگاتی قرار داده اند!
از تغییرهای طراحی داخلی و موتور این شاهکار صنعتی، اطلاعاتی در دست نیست، اما بدون شک نباید انتظار پیشرانه ۱٫۵۰۰ اسب بخاری را داشته باشید!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.