ب ام و کانسپت ۴ را به فرانکفورت آورد

ب ام و کانسپت 4
در ماه جولای امسال، رندرهایی از چهره احتمالی نسل آینده «ب ام و M3 و M4» منتشر شد. ما در پشت پرده امیدوار بودیم که جلوپنجره غول پیکر جدید ب ام و، فقط در حد یک ایده و داستان باقی بماند، اما به نظر می رسد که این جلوپنجره جدید، بخشی از آینده طراحی های ب ام و را تشکیل می دهد. آقایان و خانم ها، این شما و این کانسپت ۴ از ب ام و! خودرویی که در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی شده و نمایانگر نسل آینده سری ۴، M3 و M4 است.
ب ام و کانسپت 4
با این که تناسبات کلی بدنه کانسپت ۴ ستودنی است و در یک نگاه، زیبا به نظر می آید، هرگز نمی توان با هندسه جلوپنجره کنار آمد. ب ام و می گوید این طرح از مدل های نمادینی همچون ۳۲۸ و ۳٫۰ CSI الهام گرفته شده است. اما صادقانه بگوییم که هرگز چنین طرحی برای ما و بسیاری از علاقه مندان این برند، قابل هضم نیست و تناسبی هم با استایل کلی خودرو ندارد. تنها خبر امیدوارکننده این است که این خودرو هنوز یک کانسپت محسوب می شود و ممکن است سازنده در مرحله تولید انبوه، طرح را مورد بازنگری قرار دهد. البته چه کسی می داند، شاید هم طراحی مدل های جدید M3 و M4 تا حدود زیادی شبیه به کانسپت ۴ از آب در بیاید.
ب ام و کانسپت 4
Domagoj Dukec سرطراح ب ام و، می گوید: «جلوپنجره کلیوی تا ابد در ب ام و باقی خواهد ماند.» او در ادامه می افزاید: «ب ام و کانسپت ۴، ترکیبی از اطمینان پذیری و کیفیت بالا را ارائه می دهد که تاکنون مشابه آن در هیچ خودروی دیگری مشاهده نشده است. ب ام و کانسپت ۴ را می توان رساترین تصویر از آینده سری ۴ معرفی کرد.»
ب ام و کانسپت 4
در سویی دیگر، چراغ های لیزری به صورت استاندارد بر روی آن قرار داده شده اند. قطعات تزیینی براق هم در جای جای بدنه دیده می شوند. در نمای کناری، ستون B از دید چشم ها حذف شده است. ب ام و در زیر چراغ های جلو، شبکه های بازشوی ورودی هوا تعبیه کرده است که وظیفه تأمین هوای تازه را برای موتور بر عهده دارند و به خنک سازی مجموعه ترمز نیز کمک می کنند. بدنه با رنگ قرمز خیره کننده ای رنگ آمیزی شده است تا بهتر و بیش تر بر خطوط چشم نواز زبان طراحی جدید کمپانی، تأکید کند.
ب ام و کانسپت 4
«آدریان ون هوی دونک» مدیر طراحی گروه ب ام و درباره این خودرو می گوید: «کانسپت ۴، مظهر ذات زیبایی شناسانه برند ب ام و است. این مدل، نسبت های ایده آل را به جزییات زیبای طراحی، اتصال می دهد.» لازم به ذکر است که هنوز هیچ اطلاعات فنی از این پروژه به بیرون درز نکرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.