بی وای دی F3 جدید در راه است + تصاویر

بی وای دی F3 جدید در راه است + تصاویر

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی تصاویر یک سدان جدید از نشان بی وای دی در رسانه های چینی منتشر شده است. در برخی رسانه ها به عنوان زیرشاخه سدان معروف «چین پرو» (Qin Pro) معرفی می شود. اما آن چه مشخص است، ابعاد و اندازه این سدان جدید کوچک تر از بی وای دی چین پرو است

این تصاویر که مربوط به خودرویی برقی و ارزان قیمت است، در برخی رسانه ها به عنوان زیرشاخه سدان معروف «چین پرو» (Qin Pro) معرفی می شود. اما آن چه مشخص است، ابعاد و اندازه این سدان جدید کوچک تر از بی وای دی چین پرو است و می تواند در کلاس B خودروهای سدان رقابت کند. با نگاهی به نمای کناری خودرو، همچنان الگوی پلتفرم تویوتا کرولا E140 در آن دیده می شود. اگر به الگوی درها، خطوط طراحی نمای کناری، پنجره ها و سبک گلگیرها نگاه کنید، درست همان بی وای دی F3 مدل ۲۰۱۶ را می بینید که گویا در حال حاضر با تحولی اساسی در طراحی جلو و عقب رو به رو شده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت این سدان با ظاهر جدید در آینده نزدیک جایگزین بی وای دی F3 خواهد شد و با توجه به سیاست های جدید این خودروساز چینی در سه نمونه بنزینی، برقی و هیبریدی به بازار عرضه می شود.
بی وای دی F3 جدید در راه است + تصاویر
آن چه مشخص است، بی وای دی F3 جدید در بخش جلو و عقب سبک طراحی «چهره اژدها» را در پیش گرفته است و از این پس می تواند در کنار محصولات جدیدی چون سانگ، تانگ، چین پرو، E2، S2 و… قرار بگیرد. با توجه به سبک های فنی جدید بی وای دی، احتمال آن زیاد است که در آینده نزدیک، F3 جدید در نسخه برقی پیمایش بیش از ۴۸۰ کیلومتر را با هر بار شارژ داشته باشد و نمونه بنزینی آن، به پیشرانه ای ۱٫۵ لیتری و توربوی ۱۴۷ تا ۱۶۵ اسب بخار مجهز شود. از سویی بدیهی است نسخه هیبرید آن با قابلیت PHEV و چهار چرخ محرک به بازار عرضه می شود و به دلیل مهندسی جدید بی وای دی، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در محدوده ۵ تا ۷ ثانیه ثبت می کند.

خاطر نشان می شود که شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای آشنایی بیشتر با سدان اقتصادی این خودروساز چینی، ویدیوی تست و بررسی بی وای دی F3 را با کلیک بر روی لینک تماشا کنید.

بی وای دی F3 جدید در راه است + تصاویر

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.