با زیباترین خودروهای ۲۰۲۰ آشنا شوید – قسمت اول

زیباترین خودروهای 2020

قطعاً پیش از خرید یک خودروی جدید، ویژگی هایی همچون قیمت، توانایی های فنی و مصرف سوخت در درجه اهمیت بالایی قرار دارند. اما بیایید صادق باشیم!

مدیران 777 مدیران 777

چه چیزی در مرحله اول، شما را به سمت یک خودرو جذب می کند؟ حتماً برای همه ما پیش آمده است که با دیدن یک خودرو یا تراک جدید در خیابان، با خود بگوییم که ای کاش متعلق به من بود! این قضیه درخصوص خودروهای ساخته شده در سال ۲۰۲۰ هم صدق می کند. در این مقاله، که آن را در دو قسمت برای شما تهیه کرده ایم، به سراغ ۲۰ مدل از زیباترین خودروهای ۲۰۲۰ می رویم. خودروهایی که در میان آن ها، انواع سدان ها، SUVها، تراک ها و … به چشم می خورند. این شما و این زیباترین خودروهای ۲۰۲۰٫

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

آلفارومئو جیولیا

آلفارومئو جیولیا

بدون شک، یکی از زیباترین سدان های اسپرت کنونی بازار است، به خصوص در نسخه «کوادری فوگلیو» با آن فلاپ های اضافه و رینگ های بزرگش. البته «جیولیا» حتا در مدل های پایه هم زیباست و از آن دسته خودروهایی به شمار می رود که می تواند کاملاً چشمان شما را در خیابان به سمت خود بچرخاند. شماره تلفن آلفا هم، مثل همیشه، روی بدنه حک شده است. همان جلوپنجره سه گوش مثلثی که امضای ثابت طراحی های این کمپانی ایتالیایی به حساب می آید. همین امضا سبب شده که جیولیا نسبت به سایر سدان های هم رده، خاص تر به نظر آید و با هیچ خودرو دیگری اشتباه گرفته نشود.

آستون مارتین DBS سوپر لگرا

آستون مارتین DBS سوپر لگرا

فقط نگاهش کنید! «DBS سوپر لگرا» به طرزی عجیب خیره کننده است. جدیدترین عضو از خاندان پرافتخار «آستون مارتین». به جلوپنجره غول آسای آن بنگرید! یا کاپوت کشیده ای که دارد و آن فرم خاص پشتش. حتا خاص تر هم می شود، هنگامی که سقف ثابت مشکی فیبرکربنی را بر روی آن سفارش دهید، به خصوص اگر با رنگ بدنه تناقض داشته باشد. یعنی مثل همین مدل موجود در عکس که رنگ مشکی سقف، تضاد زیبایی با رنگ قرمز جذاب بدنه ایجاد کرده است.

آئودی RS6 آوانت

آئودی RS6 آوانت

این خودرو هنوز در بازارهای مهمی همچون ایالات متحد آمریکا عرضه نشده است، حداقل تا آخر امسال عرضه نمی شود. اما به نظر ما یکی از زیباترین استیشن واگن های کنونی بازار است. این خودرو با زبان طراحی جدید «آئودی»، که خطوط تند و تیز را شامل می شود، طراحی شده است. استایل زیبای بدنه «RS6 آوانت» با زاویه های زیاد و متنوع، جذاب تر به نظر می رسد. چراغ های باریک تمام LED جلو و رینگ های ۱۰ شاخه هم به هرچه اسپرت تر کردن خودرو کمک کرده اند. این یکی از سریع ترین استیشن های پنج در روی زمین است! آن را جدی بگیرید!

بنتلی کانتیننتال GT

بنتلی کانتیننتال GT

«بنتلی کانتیننتال GT» مدل ۲۰۲۰ تمام المان های خیره کننده طراحی مدل های قبلی را به ارث برده و آن ها را تقویت کرده است. البته المان های کلیدی همچون چراغ های دایره ای چهارگانه جلو هم به طور کامل از نسل های قبل به این نسل منتقل شده اند. اکنون فقط اندکی براق تر و باریک تر از قبل به نظر می رسند. البته کانتیننتال جدید برخی ویژگی های ظاهری جدید برند «بنتلی» همچون جلوپنجره بزرگ تر، چراغ های بیضی عقب و رینگ های اسپرت تیزگوشه را هم به خود می بیند. بسته قطعات مشکی رنگ تزیینی روی بدنه را نیز به آن ها اضافه کنید.

دوج چارجر واید بادی

دوج چارجر واید بادی

«دوج وایپر» به خودی خود سدان جذابی است. حال تصور کنید که یک بادی کیت پهن هم به آن اضافه شود! در مدل های ۲۰۲۰، بادی کیت واید بادی را می توان برای مدل های Scat Pack و Hellcat سفارش داد. «چارجر» با این بادی کیت، ظاهر ترسناک تری پیدا می کند. به واسطه این بادی کیت، عرض چارجر به اندازه ۳٫۳ اینچ بیش تر شده است که این افزایش پهنا در بالای چرخ ها و روی گلگیرها مشاهده می شود. عناصر دوست داشتنی از مدل های قبلی نیز کماکان در چارجر جدید وجود دارند. چراغ های مصمم جلو، جلوپنجره شکاف دار و چراغ های پیوسته عقب از جمله این عناصر هستند.

فورد جی تی لیکویید کربن

فورد جی تی لیکویید کربن

نسل جدید «فورد جی تی»، که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، همه ما را به تحسین واداشت. اما شاید هیچ گاه فکرش را نمی کردیم که این کوپه زیبا می تواند از چیزی که هست هم بهتر شود! ویرایش لیکوییدکربن از فورد جی تی، بر مبنای همان استایل سابق این خودرو طراحی شده است، اما بدنه جی تی را با قطعات فیبرکربنی برهنه ای همراه کرده که مانند یک کت مجلسی و اسپرت بر تن سوپراسپرت فورد نشسته است. این جی تی واقعاً ظاهری پر از معنا و مفهوم دارد. رینگ های ۱۰ شاخه فیبرکربنی هم برای هماهنگی بیش تر با سایر قطعات بدنه ست شده اند.

جنسیس G80

جنسیس G80

«جنسیس G80» جدید فعلاً تا پایان نیمه اول ۲۰۲۰ در آمریکا و بسیاری دیگر از کشورها عرضه نمی شود، اما هنگامی که از راه برسد، یکی از سمبل های زیبایی خیابان ها خواهد بود! این خودرو سبک طراحی جدید کمپانی «جنسیس» را دارد، که پیش از این در شاسی بلند لوکس GV80 هم آن را دیده ایم. جلوپنجره بزرگ کرومی با چراغ های چهارتکه در جلو، چهره ثابت جنسیس های جدید است. نمای کناری هم با چراغ های راهنمای دوخطی خاص تر می شود. در نهایت، چراغ های عقب با همان فرم هندسی چراغ های جلو و کناری دیزاین شده اند. به هر حال، G80 جدید یکی از زیباترین و متناسب ترین سدان های بازار به نظر می آید. خودرویی که به زودی رنگ جاده های دنیا را خواهد دید.

هیوندای سوناتا

هیوندای سوناتا

شاید به ندرت پیش آید که یک سدان میان رده معمولی این چنین دلربا باشد! اما نسل جدید «سوناتا»، همچون نسل های قبل، می خواهد با طراحی انقلابی اش یکه تاز بازار باقی بماند. سوناتای جدید، پهن تر، کوتاه تر و طویل تر از قبل است و نسبت های ابعادی را بهتر از نسل های گذشته رعایت کرده است. حتا با این که جلوپنجره Vشکل و چراغ های زاویه دار آن به مذاق بسیاری از افراد خوش نمی آیند، اما شکی نیست که این استایل خشونت آمیز و ساختارشکن در نمای جلو، سوناتای جدید را تبدیل به یکی از خاص ترین سدان های بازار کرده است.

اینفینیتی Q60

اینفینیتی Q60

شاید جدیدترین خودروی حاضر در این فهرست نباشد، چراکه نسل کنونی اش از سال ۲۰۱۶ در مدار تولید است! اما «اینفینیتی Q60» همچنان باقدرت، یکی از خوش استایل ترین خودروهای بازار است. چشمان عصبانی آن، جلوپنجره بزرگ تر و تناسبات بی نظیرش، Q60 را در رده دوست داشتنی ترین کوپه های بازار قرار می دهند. چیزهایی که شاید در کم تر خودرویی در این سگمنت یافت شوند. قطعاً اگر آن را در رنگ جذاب قرمز Dynamic Sunstone سفارش دهید، دوست داشتنی تر هم می شود.

جگوار F-Type

جگوار F-Type

با یک فیس لیفت برای سال ۲۰۲۱، اکنون «جگوار F-Type» جذاب تر از هر زمان شده است. چراغ های جلو شاید مهم ترین قطعه جدید در نمای بیرونی خودرو هستند. البته همچنان، مانند چراغ های قبلی، خشن و تیز طراحی شده اند. غیر از آن، تمام المان ها و عناصر دوست داشتنی از مدل های قبلی F-Type نیز عیناً به مدل فیس لیفت انتقال پیدا کرده اند. المان هایی همچون چراغ های تیز عقب، جلوپنجره و پروفیل طراحی درها و ستون ها که هنوز هم F-Type را خودرویی به روز و جوان پسند نشان می دهند.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.