با زیباترین خودروهای ۲۰۲۰ آشنا شوید – قسمت دوم

زیباترین خودروهای 2020

قطعاً پیش از خرید یک خودروی جدید، ویژگی هایی همچون قیمت، توانایی های فنی و مصرف سوخت در درجه اهمیت بالایی قرار دارند. اما بیایید صادق باشیم!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

چه چیزی در مرحله اول، شما را به سمت یک خودرو جذب می کند؟ حتماً برای همه ما پیش آمده است که با دیدن یک خودرو یا تراک جدید در خیابان، با خود بگوییم که ای کاش متعلق به من بود! این قضیه درخصوص خودروهای ساخته شده در سال ۲۰۲۰ هم صدق می کند. در این مقاله، که آن را در دو قسمت برای شما تهیه کرده ایم، به سراغ ۲۰ مدل از زیباترین خودروهای ۲۰۲۰ می رویم. خودروهایی که در میان آن ها، انواع سدان ها، SUVها، تراک ها و … به چشم می خورند. این شما و این زیباترین خودروهای ۲۰۲۰٫

مدیران 777 مدیران 777

قسمت اول این مقاله را می توانید از اینجا مطالعه کنید.

کیا تلوراید

کیا تلوراید

یکی از معدود شاسی بلندهایی که به فهرست زیباترین خودروهای ۲۰۲۰ راه یافته، همین «تلوراید» قوی هیکل «کیا» است. خودرویی که به تازگی توانسته در همه رقابت ها نمره های بالایی به خود اختصاص دهد. اما در خصوص طراحی باید بگوییم که به واقع ظاهر تنومند و مردانه اش را دوست داریم. تلوراید با اتاق جعبه ای و کلاسیکش شناخته می شود. امضای برند کیا، که همان جلوپنجره Tiger Nose است، در کنار چراغ های زینتی و لوکس، تلوراید را در بازار رقابتی SUVهای هفت نفره صاحب سبک و قابل دفاع می کنند.

لکسوس LC

لکسوس LC

اگر این فهرست فقط به خودروهای گران قیمت اختصاص داشت، قطعاً «لکسوس LC» رتبه اول را از نظر زیبایی کسب می کرد! این یک اتومبیل اسپرت برازنده است که توسط «لکسوس» ساخته می شود و از معدود محصولات این کمپانی ژاپنی است که جلوپنجره دوکی شکل لکسوس را به طرزی منطقی و قابل تحمل به نمایش می گذارد. LC از سال ۲۰۱۷ سوگلی برند لکسوس بوده است، اما امسال لکسوس با معرفی نسخه کانورتیبل، بار دیگر LC را در اوج نگه داشت. طراحی LC به قدری زیبا و دوست داشتنی است که به نظر ما جانشین این خودرو هرگز به زیبایی آن نخواهد بود!

لینکلن آویاتور

لینکلن آویاتور

پس از کیا تلوراید، «لینکلن آویاتور» دومین و آخرین شاسی بلند این فهرست است. این خودرو هم مانند تلوراید، یک SUV هفت نفره لوکس به حساب می آید. آویاتور ظاهری تراش خورده، ظریف و شیک دارد که با تزیینات کرومی لوکس همراه شده است. آویاتور از عقب واقعاً خودرویی منحصر به فرد است. با آن ردیف چراغ های دراماتیکی که به درازای عرض خودرو کشیده شده اند.

مزدا ۳

مزدا ۳

«مزدا» با طراحی های اخیرش به معنای واقعی کلمه توانست خود را یک پله بالاتر بکشد. مدل محبوب «مزدا ۳»، چه در نسخه سدان و چه هاچ بک، از جذاب ترین خودروهای کامپکت بازار است. زبان طراحی اسپرت و جدید مزدا، ملقب به “KODO”، ظاهری پرجذبه و خشن به مزدا ۳ جدید بخشیده است و با دماغه کوسه مانندی که دارد دل هر خریدار جوانی را می رباید. پوزه خودرو با چراغ های LED و جلوپنجره شش ضلعی توری مشکی تزیین می شود. باقی بخش های طراحی بدنه خودرو را باید در دو لفظ صاف و ساده خلاصه کرد. شما نمی توانید چین و چروک خاصی بر روی بدنه مزدا ۳ جدید پیدا کنید.

مک لارن ۷۶۵LT

مک لارن 765LT

«مک لارن ۷۲۰S» قطعاً خودرویی چشمگیر و تأثیرگذار است، اما به عقیده ما شاید هر کسی طراحی رادیکال این سوپر اسپرت را دوست نداشته باشد. اما با اندکی تغییر، زمانی که ۷۲۰S به ۷۶۵LT تبدیل می شود، تفاوت های زیادی به وجود می آیند! نخست به دلیل طول بیش تر ۷۶۵LT با خودروی چشم نوازتری طرف هستیم. بال جدید طراحی شده برای آن نیز استایل خودرو را خشن تر می کند. استفاده بیش تر از فیبرکربن هم نه تنها به ضرر مک لارن نیست، بلکه وزن سوپر اسپرت گران قیمت این شرکت را پایین تر می آورد. سایر جزییات ظاهری همچون اگزوزهای چهارگانه و دریچه های روی گلگیرهای جلو نیز از موارد قابل توجه هستند.

مک لارن Elva

مک لارن Elva

بسیار مسابقه ای و بسیار گران قیمت! محصول ۱٫۶۹ میلیون دلاری «مک لارن» یک اغواگر مطلق است! یک اتومبیل سرعتی به تمام معنا! با دو صندلی، بدون سقف و مزین به المان های طراحی مک لارن همچون چراغ های باریک در جلو و پوزه گرد. اما این اتومبیل نسبت به سایر ساخته های مک لارن واقعاً بی نظیر است. المان هایی که در برخی از قسمت های طراحی آن وجود دارند، تاکنون در هیچ یک از دیگر محصولات این شرکت دیده نشده اند.

پل استار ۱

پل استار 1

بله! ما هم همچون شما می دانیم که «پل استار» یک «ولوو»ی بزک شده است! اما این یکی، زبان طراحی نوین خودروساز قدیمی سوئد را به بهترین شکل پیاده کرده است. چراغ های چکشی شکل، جلوپنجره باریک و چراغ های Cشکل عقب، مهم ترین امضاهای سبک طراحی جدید ولوو هستند. بدنه اتوکشیده و خوش استایل پل استار ۱ هر رهگذری را مجذوب می کند. همچنین با حذف درهای عقب، پهنای پشت پل استار ۱ افزایش یافته و ژست بهتری به این کوپه لوکس هیبریدی داده است.

پورشه تایکان

پورشه تایکان

ما تعداد کمی «پورشه» در این فهرست گنجانده ایم! اما صادقانه باید بگوییم که حساب «تایکان» از باقی پورشه ها جداست! این خودرو توانسته استاندارد جدیدی در حوزه طراحی خودروهای تمام الکتریکی وارد کند. چراغ های خاص جلو با LEDهای چهارتایی، سبک طراحی کوپه مانند و لایت بار (نوار نورانی) پیوسته ای که جای چراغ های عقب را گرفته است، همگی به هرچه جذاب تر شدن ظاهر تایکان کمک می کنند. بی شک یکی از خودروهای مورد علاقه خود ما تایکان با رنگ آبی یخی (Frozen Blue) است!

رم ۱۵۰۰

رم 1500

این خودرو تنها تراک حاضر در فهرست زیباترین خودروهای ۲۰۲۰ است. اما صادقانه اعتراف می کنیم که نسل پنجم پیکاپ محبوب آمریکایی ها بیش از آن چه توقع داشتیم زیبا از آب درآمده است! در واقع ظاهر این پیکاپ در مقایسه با نسل های پیشین، چندین مرحله پیشرفت را تجربه کرده است. قطعاً از توجه برانگیزترین بخش های طراحی «رم ۱۵۰۰» می توانیم به جلوپنجره چندضلعی با لوگوتایپ “RAM”، که در مرکز آن و به شکلی برجسته حک شده است، طراحی مینیمال نمای عقب و باز هم نوشته RAM در پشت پیکاپ اشاره کنیم. اگر بگوییم رم ۱۵۰۰ خوش تیپ ترین پیکاپ در کلاس خود است اغراق نکرده ایم!

ولوو S60

ولوو S60

جدیدترین نسل «ولوو S60» ظریف ترین و چشم نوازترین سدان ولوو در طول تاریخ است! ما این خودرو را بعد از آلفارومئو جیولیا، زیباترین سدان ۲۰۲۰ می نامیم. S60 سدانی اسپرت از ولوو است که از زبان طراحی جدید این شرکت، به خصوص در نمای جلو، پیروی می کند. چراغ های چشمی جلو و جلوپنجره چندضلعی باریک و چراغ های Cشکل عقب، نشانه های اصلی این زبان هستند. در واقع S60 حتا از برادر بزرگش S90 و نسخه سقف بلندش V60 هم زیباتر به نظر می رسد.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.