با خرید پنت هاوس، لامبورگینی و رولزرویس هدیه بگیرید!

با خرید پنت هاوس، لامبورگینی و رولزرویس هدیه بگیرید!
اگر شما جست و جویی در بازار املاک جهانی داشته باشید و قصد خرید خانه در ایالت فلوریدای جنوبی آمریکا را کنید، با یک پیشنهاد شگفت انگیز رو به رو خواهید شد!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شهر کوچکی به نام Sunny Isles Beach در شمال میامی وجود دارد که درست در کنار اقیانوس اطلس واقع شده است. در ساحل آن جا با منطقه عجیبی به نام Mansions at Acqualina آشنا می شوید و آن جاست که پنت هاوس رویایی Palazzo Del Cielo در طبقه چهل و هفتم از یک برج لوکس را ملاقات می کنید. بله این پنت هاوس نام اختصاصی برای خود دارد. هر چند در این جا این موضوع برای ما هرگز مهم نیست!
با خرید پنت هاوس، لامبورگینی و رولزرویس هدیه بگیرید!
می پرسید آن چه مهم است، چیست؟ شاید هیجان انگیزترین قسمت ماجرا برای خریداران این پنت هاوس، هدیه های ارزشمندی باشد که در ازای خرید این واحد به مالکان می رسد. شما با خرید این آپارتمان مبله، در گام اول یک دستگاه لامبورگینی اونتادور هدیه می گیرید! اما آرامش خود را حفظ کنید! چرا که برای صاحب چنین خانه ای، اکتفا کردن به یک لامبورگینی چندان راضی کننده به نظر نمی آید! پس اگر خریدار Palazzo Del Cielo یک فرد ماشین باز باشد، بدون تردید از هدیه دوم این معامله که رولزرویس کالینان است، بسیار خوشحال می شود!
با خرید پنت هاوس، لامبورگینی و رولزرویس هدیه بگیرید!


برای یاد آوری بدانید دو خودروی نام برده، روی هم رفته به اندازه ۷۵۰٫۰۰۰ دلار ارزش دارند! و به طور رایگان با خرید پنت هاوس در اختیار شما قرار می گیرند. هر چند بد نیست به قیمت ۳۸ میلیون دلاری این آپارتمان اشاره کنیم تا بدانید آن چنان هم
نمی توان از عبارت ” رایگان ” برای دو خودرو استفاده کرد! تصاویر این پنت هاوس و دو خودروی لامبورگینی و رولزرویس همراه با آن، مدتی است در فضای مجازی دست به دست می شوند و به جرأت این سوژه را می توان از ناب ترین مصادیق زندگی اشرافی در دنیای امروز تلقی کرد.
در نمای پنت هاوس Palazzo Del Cielo از سنگ مرمر بسیار بیش تری نسبت به ساختمان معروف Parthenon استفاده شده است. پنجره های آن به طور خودکار قابلیت تیره شوندگی دارند. یک استخر خصوصی با کف پوش شیشه ای هم در نظر گرفته شده است تا احساس شنا کردن بر فراز ابرها به ساکنان این خانه داده شود! در مورد خودروها نیز تنها می توان به کالینان اشاره کرد که در رنگ سفارشی قرمز ماگما و با تریم چرمی کرم – مشکی در اختیار مشتریان این مجموعه قرار داده می شود.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.