اکبری: برای دو محصول جدید جک برنامه ریزی می کنیم

اکبری: برای دو محصول جدید جک برنامه ریزی می کنیم
حسن اکبری، مدیر بازاریابی شرکت کرمان موتور، در جمع خبرنگاران به صورت رسمی نام دو محصول جدید جک را برای بازار ایران ذکر کرد.

مدیران 777 مدیران 777

اکبری گفت: «ما برنامه داریم در آینده نزدیک جک J4 را به بازار کشور عرضه کنیم. برای همین این خودرو را در نمایشگاه خودرو کرمان به هم وطنان معرفی کردیم و در حال حاضر برنامه ریزی های مهندسی و تولید این سدان را انجام می دهیم. بعد از این خودرو قرار است که برنامه مونتاژ جک S7 را آغاز نماییم. البته باید گفت که امروز مراحل مطالعات و تحقیقات بازار این کراس اوور را طی می کنیم و هنوز نمی توان زمان قطعی حضور این خودرو در بازار کشور را اعلام کرد. اما اگر شرایط مساعد باشد و بتوانیم طبق برنامه ریزی پیش برویم، در سال آینده شاهد حضور این دو خودرو جدید کمپانی جک در ایران خواهیم بود».
معرفی ویدیویی جک J4 در نمایشگاه کرمان
جک J4 خودرویی است سدان و اکونومی که در نمایشگاه خودرو کرمان سال جاری معرفی شد. این خودرو به عنوان یک سدان شهری در بازار چین شناخته می شود که قرار است با پیشرانه ۱/۵ لیتری و گیربکس CVT به بازار ایران عرضه شود. می توان احتمال داد که کرمان موتور در زمان آغاز عرضه J4 قیمتی مشابه به فاو بسترن B30 و بی وای دی F3 را برای این خودرو انتخاب نماید.
جکS7 هم یک کراس اوور تک دیفرانسیل چینی است که قابلیت سفارش با ۷ صندلی را دارد. این خودرو به پیشرانه دو لیتری توربو ۱۹۰ اسب بخار مجهز است و گیربکس شش سرعته دو کلاچه DCT قدرت آن را به چرخ های جلو می رساند. هنوز به صورت رسمی تولید انبوه این خودرو توسط جک در چین آغاز نشده و به احتمال زیاد عرضه رسمی این خودرو به بازار ایران در نیمه دوم سال ۹۷ اتفاق می افتد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.