اولین همایش لیفان 820 با خبرهای جدید

اولین همایش لیفان 820 با خبرهای جدید
روز گذشته تعدادی از لیفان ۸۲۰ سواران برای تجربه اولین گردهمایی خود را به نمایندگی ۱۷۰۸ کرمان موتور واقع در شهر ری رساندند. محیطی که حال و هوای تاریخی داشت و تا حدی متفاوت از شلوغی های همیشگی شهر تهران بود. وقتی وارد خیابان نمایندگی می شدید، تعداد قابل توجهی لیفان ۸۲۰ را می دیدید که مالکان آن ها در برخی موارد تغییراتی را بر روی خودروهایشان انجام داده بودند.
۸۲۰ سواران اولین گروهی از مشتریان ایرانی هستند که به یک سدان به نسبت بزرگ چینی در بازار کشور اعتماد کرده اند و وقتی با آن ها صحبت می کردیم، رضایت به نسبت خوبی را از خودروهای خود داشتند. مدیریت نمایندگی ۱۷۰۸ تا حدی قواعد برگزاری همایش خودرویی را به سبک جهانی می دانست و به افرادی که در این مراسم حضور داشتند، ۱۰۰ هزار تومان تخفیف خدمات اهدا می کرد.
اولین همایش لیفان 820 با خبرهای جدید
از اتفاق های مثبت و بی سابقه در این همایش خودرویی، حضور یکی از نمایندگان برند لیفان در جمع مشتریان ایرانی بود. کریس لئو، کارشناس ارشد بازاریابی و ارتباطات برند لیفان، با حضور خود در روز گذشته خبرهای جدیدی از این برند برای بازار ایران داشت. او در جمع مالکان لیفان ۸۲۰ به طور قطعی اعلام کرد که این برند قصد ترک بازار ایران را ندارد و برعکس، می خواهد تا در سال جدید فعالیت خود را در بازار ایران گسترش دهد. کریس لئو در گفتگو دوستانه به خبرنگار روزنامه دنیای خودرو گفت: بدیهی است که در سال جدید لیفان برنامه ای جدی در ایران دارد. ما چند ماهی است که برخی فرایندهای مهندسی محصول را برای بازار ایران انجام می دهیم. در حال حاضر این فرایندهای معرفی و مهندسی محصول محرمانه است و در آینده نزدیک خبرهای آن اعلام می شود.
اولین همایش لیفان 820 با خبرهای جدید
لئو گفت که بر خلاف تصور بسیاری از رسانه های ایرانی، حذف نام لیفان از سایت کرمان موتور به منزله عدم فعالیت این شرکت با لیفان نیست. بلکه لیفان و کرمان موتور می خواهند در سطح بالاتری از همکاری را در سال جدید با هم تجربه کنند. او برای اطمینان خاطر دادن به مشتریان برند لیفان اعلام کرد که در حال حاضر قطعات CKD با تیراژ بالا در حال حمل به سمت ایران است و تا اینجای کار لیفان با خودرو ۸۲۰ خود از بسیاری از رقبای هم وطن در بازار ایران جلوتر حرکت می کند.
با توجه به صحبت های انجام شده با کریس لئو، می توان فهمید که امسال لیفان برنامه های خوبی برای بازار ایران دارد. از معرفی محصولات جدید برای بازار ایران گرفته تا افزایش تولید و سرمایه گذاری در کشور.
عکس ها: علی عباسزاده
حسین دلاور- روزنامه دنیای خودرو

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.