اولین رندر از نسل جدید می باخ کلاس S

رندر می باخ کلاس S

نسل جدید «مرسدس بنز کلاس S» اکنون مراحل تست و آزمایش فنی را با هر دو برند «بنز» و «می باخ» می گذارند. اما در تمام تصاویر جاسوسی و حتا در مدل های پرتوتایپ نیز شاهد استتار فراوان هستیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در این میان، گرافیستی پیدا شده است که می خواهد به وسیله نرم افزار، برچسب های استتاری را از روی کلاس S جدید پاک کند! البته این هنرمند ترجیح داده رندر اختصاصی خود از کلاس S جدید را در نسخه می باخ و با لوگوی M دوبل معروف این برند طراحی کند.

مدیران 777 مدیران 777

البته این هنوز یک طرح قطعی نیست و در حد ایده است، اما طراح با الگو گرفتن از تصاویر شکارشده از کلاس S جدید، رندر خیالی خودش را خلق کرده است. افزون بر تصاویر جاسوسی، در ماه های گذشته در شبکه یوتیوب هم شاهد انتشار ویدیوهایی از فضای کابین و طرح جلوپنجره و سپر کلاس S بوده ایم. به نظر می رسد جلوپنجره می باخ کلاس S جدید، بسیار شبیه به جلوپنجره شاسی بلند می باخ GLS خواهد بود.

آن طور که شنیده می شود، مرسدس بنز می خواهد از نسل جدید چراغ هایش در کلاس S 2021 استفاده کند. چراغ های جدید S بر روی پرتوتایپ های این خودرو هم دیده می شوند. از دیگر المان های ظاهری شاخص S جدید، دستگیره های مخفی شونده درها هستند که برای اولین بار در یک مرسدس بنز نصب می شوند. این رندر تازه نمایی از عقب کلاس S جدید به ما نمی دهد، اما پیش بینی ما این است که چراغ های عقب W223 پهن تر از گذشته خواهند بود، مشابه با چراغ های عقب دیگر محصولات جدید بنز از جمله فیس لیفت جدید کلاس E.

اما اگر مشتاق هستید بدانید که تریم داخلی کلاس S جدید چه تغییراتی کرده است، خب باید بگوییم که بهتر است خود را برای یک انقلاب طراحی آماده کنید! داشبورد به طور کامل از نو دیزاین شده و نمایشگر غول آسای کنسول هم با چرخشی ۹۰ درجه ای، به صورت عمودی نصب شده است. این نمایشگر همچون گذشته، امکان دسترسی به بخش های مختلف سیستم چندرسانه ای MBUX را فراهم می آورد. تعداد دکمه های فیزیکی هم به حداقل رسیده است. شاید این طراحی داخلی جدید چندان به مذاق مشتریان سنتی بنز خوش نیاید، اما کلاس S همواره یکی از طلایه داران توسعه تکنولوژی های جدید در صنعت خودروسازی بوده است و نصب چنین نمایشگری در این خودرو، قطعاً آن را در کانون توجهات قرار می دهد.

مرسدس بنز به طور رسمی از رونمایی کلاس S جدید در ماه های پایانی سال ۲۰۲۰ خبر داده است. قطعاً با فاصله ای کوتاه از زمان رونمایی مدل اصلی، نسخه می باخ نیز با موتور V12 و دیزاین متفاوت معرفی می شود. مرسدس می باخ کلاس S رقیب سنتی بنتلی فلایینگ اسپور است. این خودرو افزون بر موتور V12، در برخی بازارها، بر حسب تقاضا، با پیشرانه تویین توربو V8 نیز به فروش می رسد. شایعه هایی به گوش می رسند که از تصمیم دایملر برای تولید نسخه های کوپه و کروک می باخ S در نسل جدید این اتاق خبر می دهند. در صورت تحقق این شایعات، می توان منتظر رقابت جدی تر بنز با امثال بنتلی و رولزرویس بود.

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.