اولین تجمع مشتریان شاکی در سال جدید به اسم ریگان خودرو ثبت شد

امروز دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، تعدادی از مشتریان شاکی ریگان خودرو مقابل دفتر مرکزی این شرکت واقع در جاده مخصوص تجمع کردند. این مشتریان از سال ۱۳۹۷ منتظر تحویل خودروهایشان هستند و هنوز جواب قانع کننده ای را از مدیران این شرکت دریافت نکرده اند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تصویر ارسالی از تعدادی مخاطبان اسب بخار نشان می دهد که با وجود الزام برقرار فاصله گذاری اجتماعی، مشتریان شاکی ریگان خودرو در این شرایط با ماسک و رعایت برخی پروتکل ها تجمع اعتراضی خود را مقابل درب شرکت برگزار کرده اند. به گفته یکی از مشتریان شاکی این شرکت به خبرنگار اسب بخار، مدیران ریگان خودرو تا به امروز جواب قطعی به آن ها نمی دهند و حتی مشخص نمی کنند که در آینده چه برنامه ای را برای مشتریان کوپا T210 دارند. به گفته این مشتری، تجمع امروز برای مشخص شدن وضعیت حواله داران کوپا بوده و خواسته مشتریان این شرکت شفاف سازی و اعلام واقعیت ها از جانب مدیران ریگان خودرو و گروه کرمان خودرو است.

صبح امروز مشتریان ریگان خودرو با سر دادن شعارهایی خواستار مشخص شدن وضعیت حواله ها و خودروهایشان شدند و می خواهند که بعد از ماه ها وقفه و بی اطلاعی، تکلیف خود را با این شرکت خصوصی بدانند. برخی از حواله داران این شرکت، شهر خودرو را هم در این ماجرا مقصر می دانند و خواستار شفافیت عملکرد و پاسخ گویی این دو شرکت هستند.

شرکت ریگان خودرو به عنوان نماینده کوپا گروه زوتی در ایران شناخته می شود که T210 را به روش SKD در منطقه تجاری ارگ جدید بم تولید نموده است. این شرکت در سال ۱۳۹۷ توانست تا تعداد زیادی از کوپا T210 را به دست مشتریان برساند. اما از همان ابتدا مشکلات شماره گذاری و مجوز فعالیت این شرکت باعث شد تا ریگان خودرو به یکی از پرحاشیه ترین خودروسازان خصوصی کشور تبدیل شود. بعدها که مشکل شماره گذاری کوپا T210 حل شد، بحث مشکلات واردات قطعات منفصله این کراس اوور مطرح گردید و بسیار از دارندگان حواله های این شرکت هنوز به خودروهای خود نرسیده اند. نکته قابل توجه این است که با وجود تعهدات زیاد شرکت ریگان خودرو به مشتریان، در سال ۱۳۹۸ شرکت شهر خودرو به عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش کوپا T210، این خودرو را دوباره به صورت پیش فروش عرضه کرد و صف جدیدی از حواله داران را تشکیل داد.

در سال گذشته شاهد بودیم که ریگان خودرو مونتاژ محدود نسخه فیس لیفت کوپا T210 را آغاز کرد و آن را به تعدادی از مشتریان منتظر تحویل داد. حال مشتریان شاکی خواستار آن هستند که شرکت ریگان خودرو فرایند تولید خود را دوباره آغاز کند و تکلیف حواله های آن ها را مشخص نماید.

با آغاز تحریم ها و مشکلات به وجود آمده برای سفارش گذاری قطعات منفصله خودروها، از سال ۱۳۹۷ شرکت هایی چون بهمن موتور، کرمان موتور، مدیران خودرو، آذویکو، ایران خودرو، کارمانیا، عظیم خودرو، سایپا و… با موج مشتریان شاکی مواجه شده اند.

بدیهی است که بر اساس قوانین و اصول اختلاقی، این فرصت فراهم است تا شرکت ریگان خودرو، پاسخ خود و شفاف سازی مربوطه را در وبسایت اسب بخار منتشر نماید.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.