انتشار تصاویر کانسپت جدید و جذاب سایک

کانسپت سایک

کمپانی چینی «سایک» به تازگی تصاویر رسمی کانسپت جدید و جذاب خود را با نام “R-Aura” منتشر کرده است که در آینده پرچم دار سدان های این کمپانی خواهد شد.

مدیران 777 مدیران 777

کانسپت R-Aura زبان طراحی جدیدی را ارائه می دهد که نشان دهنده سبک جدید طراحی های آینده سایک است. این خودرو که یک سدان تمام برقی است طراحی مدرنی دارد و روی این خودرو نشان جدید R (برگرفته از حرف نخست Roewe) قرار گرفته است. به عنوان اولین کانسپت براساس استانداردهای جدید سایک، مدل R-Aura طراحی ساده و در عین حال جدیدی دارد. در نمای جلو و عقب خودرو، چراغ ها به صورت تمام ال ای دی و باریک طراحی شده اند و با خطی باریک دو چراغ در عقب و جلو به هم متصل می شوند. همچنین نشان R، با روشن شدن خودرو، در عقب و جلو روشن می شود و همان طور که در تصویر می بینید جلوه خاصی را به طراحی R-Aura داده است. روشن شدن نشان در خودروها سبک جدیدی است که حالا در بسیاری از کانسپت های جدید و خودروهای لوکس چینی می بینیم. همچنین پیش از این در خودروهای «بی وای دی» هم این نوع طراحی را دیده بودیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
کانسپت سایک

در نمای کناری خودرو دو خط از جلو به عقب در امتداد خطوط طراحی ها ادامه پیدا می کنند و همین دو خط ساده کشیدگی خودرو را از نظر ظاهری بیش تر کرده است. در بالای چرخ ها و در قسمت گلگیرها تحدب را در بدنه می بینیم که خودرو را عضلانی تر کرده است. این نوع طراحی محدب در بدنه پیچیدگی و دشواری های خاصی را دارد و ارائه این کانسپت از سوی سایک نشان می دهد حالا این کمپانی چینی به بلوغ در طراحی رسیده است. در عقب خودرو، همان طور که گفته شد، چراغ های عقب با خطی از ال ای دی به هم متصل شده اند. این نوع طراحی در چراغ ها، یعنی پیوستگی چراغ های عقب، باعث می شود حس پایداری ظاهری در بیننده القا شود که امروز بسیاری از خودروهای جدید چینی از این نوع طراحی در محصولات خود استفاده می کنند. نکته جذاب در مورد طراحی این خودرو سقف یکپارچه و تمام شیشه آن است که البته به نظر نمی رسد این نوع طراحی در محصولات تولید انبوه سایک به کار رود، چراکه بسیار پرهزینه است، اما سایک با ارائه این کانسپت نشان می دهد تکنولوژی ساخت این نوع سقف و یا مشابه آن را دارد.

کانسپت سایک

هنوز جزییاتی در مورد پیشرانه و عملکرد این خودروی برقی منتشر نشده است و سایک تنها تصاویر این خودرو را منتشر کرده است، اما انتظار می رود امسال این خودرو به صورت رسمی در یکی از نمایشگاه های داخلی چین رونمایی شود. حال باید منتظر ماند و دید R-Aura در بحث قدرت چه عملکردی را ارائه می دهد.

محمدرضا پاداش
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.