ام جی HS در اسکاندیناوی دیده شد

ام جی HS در اسکاندیناوی دیده شد
شاسی بلند جدید ام جی با الهام از مفهومی X-Motion که در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ رونمایی شد، مراحل تست های فنی را پشت سر می گذارد. HS پرچم دار بعدی ام جی در چین خواهد بود. خودرویی که در یک رده بالاتر از ZS و GS قرار می گیرد.

مدیران 777 مدیران 777

اکنون HS، در حالی که آزمایش های فنی روی آن انجام می شود، در منطقه اسکاندیناوی با پوشش های استتاری در کابین و تمام قسمت های بدنه، دیده شده است. اما آیا این بدان معناست که این برند دو رگه، نقشه عرضه شاسی بلند جدید خود در اروپا را در سر می پروراند؟ در این رابطه انتظار می رود تولید انبوه این مدل از پایان ۲۰۱۹ آغاز و از ۲۰۲۰ شاهد قرار گرفتن آن در نمایشگاه های ام جی باشیم.
ام جی HS در اسکاندیناوی دیده شد
به نظر می رسد HS میراث دار همان استایل اسپرت X-Motion باشد. HS برای بازار اروپا با چراغ های LED در جلو و عقب، پروژکتورهای طرح پنتاگون، ترمزهای دیسکی در چهار چرخ و رینگ های پنج پره دوبل دو رنگ عرضه خواهد شد. استفاده از کروم در ریل سقفی و قاب پنجره ها، بر پرستیژ HS افزوده است. این هرگز به آن چه ام جی در طراحی های دهه ۱۹۹۰ یا ۱۹۶۰ خود تجربه می کرد، شباهتی ندارد. همچنین حلقه بکسل عیان در سپر عقب، برای آن دسته از مشتریانی که عادت به یدک کشیدن موتور هوم و کاروان دارند، خبر خوبی به حساب می آید، به خصوص این که پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ نصب شده روی این کراس اوور، ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.


از دیگر ویژگی های فنی این خودرو می توان به برخورداری از سیستم چهار چرخ محرک، با حالت رانندگی سوپر اسپرت اشاره کرد. این شاسی بلند پنج نفره، امکاناتی همچون سان روف پانورامیک، سیستم صوتی Bose، سیستم نور پردازی داخلی با ۶۴ رنگ مختلف، نمایش گر ۱۲٫۳ اینچی با دیزاین شناور، فن آوری نیمه خودران با دستیار حرکت بین خطوط و بسیاری دیگر از آپشن های مدرن را با خود به ارمغان می آورد.
تصویرهای نسخه اروپایی HS، در مرکز طراحی ام جی در لندن شکار شده است. پیشرانه ۲٫۰ لیتری توربو، از Roewe RX8 هفت نفره که در چین توسط کمپانی سایک موتورز به تولید می رسد، به عاریت گرفته شده است. ام جی سال گذشته موفق به فروش تنها ۸٫۵۰۰ دستگاه خودرو در اروپا شد، در حالی که شریک چینی این برند، به تنهایی ۳۱۲٫۹۰۶ دستگاه در بازار کشور اژدها فروخت.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.