امکانات پژو ۲۰۷i ایران خودرو تغییر کرد

پژو 207i صندوقدار در یک قدمی تولید
با انتشار تصاویر جدید از محموله ی پژو ۲۰۷i تولیدی ایران خودرو، مشخص شد که این شرکت برخی امکانات را از کلاس های مختلف این هاچبک حذف کرده است. البته که این اطلاعات از چندی پیش بر روی وبسایت رسمی ایران خودرو قرار گرفته بود.

مدیران 777 مدیران 777

بر اساس اطلاعات و شواهد موجود، پژو ۲۰۷i جدید دنده ای، از این پس در سه تیپ مختلف عرضه می شود. این سه تیپ بیشتر در بحث امکانات رفاهی و به نوعی آپشن با هم تفاوت دارند و هنوز مشخص نیست که آیا امکان انتخاب و یا عدم انتخاب این تیپ ها برای مشتریان وجود دارد یا خیر؟
در تمام تیپ های پژو ۲۰۷i جدید دنده ای، مشخصات فنی ثابت است. همچنین امکاناتی نظیر تهویه اتوماتیک، کامپیوتر سفر، مانیتور، دوربین و سنسور عقب، چراغ روشنایی روز و کنترل از روی فرمان در تمام نسخه ها دیده می شود.
فولترین نسخه ی ۲۰۷i دنده ای کلاس ۶۰۰۰۲ است که به رینگ آلیاژی و کروزکنترل نیز همچنان مجهز خواهد بود. بعد از آن پژو ۲۰۷i دنده ای کلاس ۶۰۰۰۷ قرار می گیرد که کروزکنترل دارد، اما به جای رینگ آلیاژی از رینگ فولادی در آن استفاده شده است. پایینترین نسخه ی این خودروی هاچبک نیز کلاس ۶۰۰۰۵ است که نه کروز کنترل دارد و نه می توان رینگ آلیاژی را در آن یافت.
از سویی دیگر با توجه به تصاویر منتشر شده، گویا چراغ فلاشر و راهنمای نصب شده بر روی گلگیر جلوی پژو ۲۰۷i دنده ای نیز حذف گردیده است. طبق اطلاعات منتشر شده، همچنان نسخه ی اتوماتیک ۲۰۷i با امکانات قبلی عرضه خواهند شد. همچنین در نظر داشته باشید که هنوز ایران خودرو قیمت نهایی این سه تیپ را اعلام نکرده و تنها بهای تمام شده ی نمونه ی فول دنده ای (۶۰۰۰۲) در فهرست قیمت محصولات آذر ماه این شرکت قرار دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.