افزایش قیمت محصولات چری توسط مدیران خودرو – بهمن ۹۷ /تکذیب شد+جوابیه

افزایش قیمت محصولات چری توسط مدیران خودرو - بهمن 97
بر اساس فهرست قیمت محصولات چری که توسط برخی نمایندگی های مدیران خودرو منتشر شده است، گویا این شرکت دوباره قیمت کراس اوورها و سدان های این نشان چینی را افزایش داده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

این افزایش قیمت محصولات چری در حالی اتفاق می افتد که هنوز بازار خودروی کشور، کشش چنین قیمت گذاری هایی را برای چینی های مونتاژی ندارد. لازم به ذکر است که هنوز مدیران خودرو فهرست قیمت جدید محصولات چری را بر روی سایت خود بارگذاری نکرده است. اما برخی نمایندگی های این شرکت به مشتریان خود در هنگام ثبت نام و فروش، فهرست جدید قیمت ها را اعلام می نمایند.

خودروقیمت قبل ( تومان )قیمت جدید ( تومان )
چری آریزو ۵ دنده ای۱۵۴/۵۰۰/۰۰۰۱۶۲/۳۰۰/۰۰۰
چری آریزو ۵ توربو۱۹۱/۹۰۰/۰۰۰۲۰۱/۵۰۰/۰۰۰
چری تیگو ۵ IL۲۳۲/۹۰۰/۰۰۰۲۴۶/۶۰۰/۰۰۰
چری تیگو ۵ IE۲۴۴/۶۰۰/۰۰۰۲۵۶/۹۰۰/۰۰۰
چری تیگو ۷ اکسلنت۳۳۷/۶۰۰/۰۰۰۳۵۴/۵۰۰/۰۰۰

حال باید منتظر باشیم و ببینیم که در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷، مشتریان و خریداران حاضر در بازار خودروی کشور بهای جدید محصولات چری در ایران را می پذیرند و آیا باز هم مدیران خودرو، قیمت خودروهایی چون چری آریزو ۶ و چری تیگو ۷ آپشنال را افزایش می دهد؟
در صورتی که قیمت های فوق به صورت دائمی بر محصولات چری حاکم باشد، بدیهی است تا در آینده نزدیک مدیران خودرو قیمت خودروهای ام وی ام را هم افزایش دهد.

متن جوابیه و توضیح:

پس از انتشار فهرست افزایش قیمت محصولات ام وی ام و چری در رسانه های مختلف، شرکت مدیران خودرو نسبت به اعلام این اعداد جدید واکنش نشان داد.
به گفته ی مدیران این شرکت، هنوز مدیران خودرو افزایش قیمتی را برای محصولات خود اعمال نکرده و همچنان خودروهایش را با همان قیمت سابق در اختیار مشتریان می گذارد. با توجه به اینکه این شرکت در شرایط فعلی تنها فروش و پیش فروش نقدی را در دستور کار خود دارد، بحث فروش اقساطی محصولات ام وی ام و چری به دو شرکت لیزینگی به نام های “لیزینگ ملت” و “خودران وفا” سپرده شده است.
این دو شرکت که وظیفه ی فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو را بر عهده دارند، در روزهای گذشت برنامه های فروش اعتباری خودروهای مختلف این شرکت را اعلام نموده اند و در کنار اعلام طرح های مختلف، قیمت مبنای خودروها را هم بر اساس محاسبات خود لحاظ نموده اند. به گفته ی مدیران شرکت مدیران خودرو، مجموعه های لیزینگی همیشه هزینه ای را برای خدمات خود در نظر می گیرند و به قیمت مصوب شرکت اضافه می کنند. برای همین عددی که در طرح های فروش اقساطی این دو شرکت اعلام شده است، مجموع بهای رسمی خودرو و نرخ خدماتشان بوده و اعلام این اعداد ارتباطی به شرکت مدیران خودرو ندارد.
با پیگیری های پایگاه خبری اسب بخار مشخص شد که در حال حاضر مدیران خودرو محصولات ام وی ام و چری را با قیمت های قبلی به صورت فروش نقدی در اختیار مشتریان می گذارد و اعداد اعلام شده برای فروش اقساطی توسط این شرکت تعیین نشده است.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.