اسپکتر دیفندر، خبری خوش برای طرفداران سنتی لندروور

اسپکتر دیفندر، خبری خوش برای طرفداران سنتی لندروور
او از کارولینای جنوبی آمده است. «هیمالایا»، متخصص ساخت لندروور دیفندرهای حرفه ای و بازسازی مدل های از یاد رفته. شاید این بهترین چیز برای طرفداران لندروور باشد که ببینند شرکتی وجود دارد که قطعات افتر مارکت جدید برای دیفندر طراحی کرده است.
چرا که دیفندر از قدیم خودرویی مردمی و محبوب بوده است. درحالی که مدل ۲۰۲۰ این خودرو به زودی معرفی می شود، همچنان بسیاری از علاقه مندان این خودرو، حاضر به دل کندن از نسل قدیم آن نمی شوند. شاید برای این دسته از افراد، دیفندر ساخت هیمالایا نسخه ای شفابخش باشد.
اسپکتر دیفندر، خبری خوش برای طرفداران سنتی لندروور
یک ویرایش محدود از دیفندر که طراحی آن از اتومبیل جیمز باند الهام گرفته شده است. اما می پرسید چه قدر قیمت دارد؟ بسیار خب! ۲۵۰٫۰۰۰ دلار ناقابل! این خودرو درواقع با نام Spectre Defender شناخته می شود. یک پیکاپ دو کابین که پنل های بدنه و فریم های آن به طور مستقیم از انگلستان تهیه شده است. آن چه بیش از هر چیز اسپکتر دیفندر را خاص می کند، ترکیب دیزاین انگلیسی و ویژگی های فنی آمریکایی است. در واقع هر اسپکتر دیفندری در مرحله اول، یک دیفندر استاندارد است که فریم های بدنه آن از بریتانیا وارد شده است. این فریم ها پیش از ارسال به آمریکا با ورق گالوانیزه تقویت شده اند تا مقاومت کافی را داشته باشند. پیشرانه ۱۸۲ اسب بخاری ۳٫۹ لیتری ۸ سیلندر با قلب تپنده ۵۲۵ اسب بخاری LS3 از ساخته های GM جایگزین شده است. جعبه دنده ۶ دنده متعلق به GM هم وظیفه انتقال قدرت در این شاسی بلند را بر عهده دارد.
اما مشتریان هیمالایا افزون بر پیشرانه نام برده، انتخاب های دیگری هم دارند. نخست موتور ۲٫۸ لیتری توربودیزل کامینز و دوم همان پیشرانه LS3 این بار با سوپر شارژر! اسپکتر دیفندر به تایرهای ۳۷٫۰ اینچی Toyo که مخصوص زمین های گلی طراحی شده اند، مجهز شده است. دیسک ترمزهای Wilwood با سیستم ترمز برمبو تقویت شده اند. اجزای جعبه فرمان نیز متعلق به جیپ رانگلر است!
اسپکتر دیفندر، خبری خوش برای طرفداران سنتی لندروور
از تغییرات اجراشده در ظاهر بیرونی این خودرو می توان به گلگیرهای جدید آف رودی، پروژکتورهای سقفی، دستگیره درهای سفارشی، پله های برقی تاشو، وینچ فوق حرفه ای Warn Zeon 10s، صفحات قرارگیری اسکیت، لاستیک زاپاس چهار فصل و یک رول بار بزرگ اشاره داشت. درون کابین می توان در سطحی گسترده پوشش های چرم مرغوب از نوع آلکانترا را مشاهده کرد. فرمان momo، سیستم نورپردازی داخلی LED و رول ایمنی محافظت از وسایل سرنشینان از دیگر ویژگی های کابین هستند. سیستم صوتی ارتقایافته اسپکتر دیفندر نیز با هد یونیت کِن وود و اسپیکرهای JL جمع آوری شده است.
اسپکتر دیفندر، خبری خوش برای طرفداران سنتی لندروور
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.