اسب بخار در آیگپ می‌تازد

اسب بخار در آیگپ می‌تازد

تنها برنامه تلویزیونی-اینترنتی تخصصی خودرو از پنج‌شنبه ۱۰ مهرماه ۱۳۹۹ ساعت ۲۱ در آیگپ به نمایش درخواهد آمد.

مدیران 777 مدیران 777

 فصل ششم  تنها تاک شو تخصصی خودرو با نام « اسب بخار» به کارگردانی حامد زارع‌پور و تهیه‌کنندگی محمد مهدی تفضلی و با همکاری آیگپ  پنج‌شنبه ۱۰مهرماه ساعت ۲۱ بر بستر این پیام‌رسان پخش می‌شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

فروردین ماه سال ۹۴ بود که این برنامه به صورت رسمی از سایت آپارات پخش شد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. گروه اسب بخار با رعایت اصل صداقت و حقیقت گویی تا به امروز توانسته با حمایت مخاطبین خود، قسمت های متعددی از این برنامه را تولید کند. یکی از مزایای اسب بخار این است که مشکلی برای بازگوی معایب خودرو ندارد و به راحتی در هر موردی صحبت می‌کند. دیگر مزیت اسب بخار این است که بر اصل ساده گویی بنا شده است. ولی این دلیلی بر انجام ندادن تست های اصولی نیست و خوش بختانه این گروه در هر تست، تجربه ای چند روزه از بررسی ها را مقابل دوربین بازگو می‌کنند.

اسب بخار در آیگپ می‌تازد

همچنین محمدمهدی تفضلی و حسین دلاور، از خودرونویسانی هستند که پایه گذاران این برنامه بودند و در کنار فعالیت رسانه ای خود، در بخش تولید محتوا و اجرای برنامه اسب بخار شرکت دارند و توانسته اند ارتباط خوبی را در پنج فصل گذشته با مخاطبان برقرار کنند.

قسمت اول فصل ششم این برنامه به بررسی خودرو دنا پلاس توربو، محصول جدید ایران خودرو که قیمت آن سر و صدای زیادی به پا کرده خواهد پرداخت.

همچنین اسب بخار برای هر برنامه نظرسنجی در نظر گرفته است که علاقمندان می‌توانند با شرکت در این نظرسنجی که به صورت اختصاصی در شبکه اجتماعی آیگپ برگزار می‌شود شرکت کرده و از جوایز ویژه آن بهره‌مند شوند.

فصل ششم برنامه اسب بخار هر دو هفته یکبار پنج‌شنبه‌ها ساعت ۲۱ و در ۱۳ قسمت در بستر پیام‌رسان آیگپ منتشر خواهد شد و علاقمندان جهت دیدن این برنامه می‌توانند به بخش مربوطه در آیلند مراجعه کنند.

اگر جزو کاربران جدید آیگپ هستید و می‌خواهید به تماشای برنامه اسب بخار بنشینید می بایست پیام‌رسان آیگپ را بر روی گوشی خود نصب نمایید. در همین راستا برای دانلود کافی است به نشانی www.igap.net مراجعه کنید و یا عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کنید تا به خانواده آیگپ بپیوندید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.