آیا چهره تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱ این گونه خواهد بود؟

تویوتا هایلوکس 2021

طبق اعلام قبلی، «تویوتا هایلوکس ۲۰۲۱» فیس لیفتی جدید را تجربه خواهد کرد که در سال ۲۰۲۱ وارد بازار می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به تازگی حساب اینستاگرامی “Kurdistan_automotive_blog” عکسی را منتشر کرده که ممکن است چهره تویوتا هایلوکس فیس لیفت باشد. با وجود این که نمی توان صحت عکس های منتشرشده را تأیید کرد، اما رسانه “CarAdvice” عقیده دارد این عکس ها رندرهایی براساس چهره لورفته از هایلوکس فیس لیفت هستند.

تویوتا هایلوکس 2021

به گفته این نشریه، فیس لیفت جدید هایلوکس به اندازه رندر منتشرشده دراماتیک نخواهد بود، اما احتمالاً تغییر چهره چشم گیری را شاهد خواهیم بود. از جمله تغییرات طراحی در هایلوکس فیس لیفت می توان به طراحی جدید چراغ ها اشاره کرد. براساس عکس های منتشرشده، دو نوع چراغ برای تریم های هایلوکس درنظر گرفته می شود.

تویوتا هایلوکس 2021

اولی برای تریم های پایه ای خواهد بود که از ترکیب لامپ های هالوژن و LED تشکیل شده است. دومین نوع چراغ مختص به تریم های بالاست که کاملاً از لامپ های LED تشکیل می شود. چراغ های عقب نیز با لامپ های LED عرضه می شوند، اما به نظر می رسد چراغ راهنمای عقب از لامپ هالوژنی تشکیل شده باشد. رنگ های مختلفی هم برای بدنه خودرو درنظر گرفته شده که شامل قرمز، آبی و برنزی می شود.

تویوتا هایلوکس 2021

 از دیگر تغییرات ظاهری مهم می توان به طراحی جدید رینگ ها با ابعاد ۱۷ و ۱۸ اینچ اشاره کرد. تریم مشکی رنگ برای اجزای پلاستیکی سپر و سایر بخش ها هم قابل سفارش خواهد بود.

مشخصات فنی احتمالی

به احتمال زیاد تویوتا هایلوکس فیس لیفت در مدل ۲٫۸ لیتری دیزلی افزایش قدرت جزئی را تجربه خواهد کرد. مدل کنونی هایلوکس، با بهره گیری از پیشرانه مذکور، ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گشتاور پیشرانه با جعبه دنده دستی به ۴۲۰ نیوتن متر کاهش می یابد.

تویوتا هایلوکس 2021

بنابر شایعه های منتشرشده، نسخه GR هایلوکس فیس لیفت با استفاده از پیشرانه ۶ سیلندر توربودیزل جدید با قدرت بیش تر نسبت به گذشته عرضه خواهد شد. در این مدل، سیستم تعلیق و ترمزها تقویت خواهند شد تا در مواجه با شرایط سخت جاده ای عملکرد بهتری داشته باشند. طبق گزارش های به دست آمده، مسئولان تویوتا فکر ادغام مدل های هایلوکس و تاکوما را در سر دارند تا هر دو مدل در بازار جهانی به یک نام به فروش برسند. نسل جدید تویوتا هایلوکس تا پایان سال ۲۰۲۳ معرفی نخواهد شد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.