آیا شاسی بلند جدیدی از تویوتا با نام ۴Active در راه است؟

تویوتا 4Active
«تویوتا» به تازگی نام “۴Active” را به فایل نام های تجاری و ثبت اختراع در آمریکا افزوده است. اپلیکیشن نام های تجاری ایالات متحد در تاریخ نهم دسامبر ۲۰۱۹ برای اتومبیل ها و بخش های ساختاری وابسته آن ها راه اندازی شد. این اقدام برای یک خودروساز یا هر شرکت دیگری اصلاً غیر طبیعی نیست که یک نام تجاری ثبت کند، بدون آن که درباره تاریخ معرفی یا کاربرد آن اطلاعاتی ارائه دهد.
با این حال، تعدادی از رسانه ها مدعی شده اند که ۴Active نام یکی از محصولات آتی کمپانی تویوتا خواهد بود! همه ما می دانیم که تویوتا قصد تولید شاسی بلند جدیدی را در کارخانه مشترکش با مزدا، که در ایالت آلاباما واقع شده است، دارد. بنابراین اطلاعات محدودی از این محصول جدید در همین لحظه هم در اختیار ماست. درواقع ۴Active می تواند سبد شاسی بلند های تویوتا را کامل تر کند و ادامه دهنده راه مدل ۴Runner باشد. از سوی دیگر، ۴Active ممکن است لقب نسخه چهار چرخ محرک همان شاسی بلندی باشد که تویوتا برنامه تولید آن در آلاباما را دارد.
یکی از جذاب ترین کانسپت هایی که تویوتا در چند سال اخیر رونمایی کرده، مفهومی FT4X است که در نمایشگاه نیویورک ۲۰۱۷ به معرض نمایش گذاشته شد. تویوتا تا امروز هرگز سخنی از تولید این محصول به میان نیاورده است. اما عرضه این محصول می تواند لشکر شاسی بلندهای کاربردی تویوتا را برای مقابله با برند جیپ در آمریکا مجهزتر کند. درواقع، نسخه تولیدی این کانسپت می تواند رقیبی جدی برای جیپ کامپس باشد. حتا در صورت عرضه نسخه کوچک تر رانگلر، به عنوان یک بچه جیپ آفرودر، باز هم شاسی بلند جدید تویوتا در فهرست رقبای آن قرار می گیرد.
اگر تویوتا تصمیم گرفت که از نام ۴Active برای شاسی بلند جدیدش استفاده کند، احتمالاً باید از ماه های آینده، شاهد تردد نمونه های پرتوتایپ این خودرو در سطح خیابان های آلاباما باشیم. به هر حال، هر خبر جدیدی که پیرامون تولید این محصول منتشر شود فوراً آن را به اطلاع شما می رسانیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.