آغاز فروش «تیبا ۲ پلاس» با قیمت پایه – دی ۹۸

تیبا 2 پلاس
شرکت سایپا به تازگی شرایط فروش نمونه جدید تیبا هاچبک (تیبا ۲) را اعلام کرده است. نسخه جدید این هاچ بک اقتصادی با نام «تیبا ۲ پلاس» عرضه می شود و به امکانات ذکر شده مجهز است.

مدیران 777 مدیران 777

نمایشگر لمسی، پخش DVD، بلوتوث، رینگ آلومینیومی تراش خورده، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تریم داخلی چرم مصنوعی، آینه ها و شیشه های جلو و عقب برقی، باربند تزئینی، کفی سه بعدی، جلو پنجره کرومی، زیرسپر جدید جلو و عقب و… از جمله امکانات بیشتر تیبا ۲ پلاس نسبت به نمونه SX معمولی است.


سایپا تیبا ۲ پلاس را با پیش پرداخت ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ثبت نام می کند. همچنین سود مشارکت ۱۵ درصد و سود انصراف ۱۲ درصد برای مشتریان برقرار خواهند بود و از هفته آخر دی ۹۹، فرایند ارسال دعوت نامه ها آغاز می شود. لذا احتمال آن زیاد است که این سری ثبت نامی های تیبا ۲ پلاس، در بهمن ۹۹ به مرحله تحویل قطعی برسند. سایپا در این طرح فروش قیمت نهایی خود را بر اساس معیار روز عنوان کرده و بر اساس قواعد پیش فروش ها، باید این شرکت بهایی متفاوت از قیمت فروش خودرو در حاشیه بازار برای این دسته از مشتریان در نظر بگیرد. از سویی با توجه به پیش پرداخت ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی و قوانین پیش فروش خودرو، احتمال آن زیاد است که تیبا ۲ پلاس با قیمتی در محدوده ۵۵ تا ۵۷ میلیون تومان ارزش گذاری شود. چند هفته قبل پیش فروش این خودروی هاچبک آپشنال توسط سایپا انجام شد و اولین نمونه های این خودرو از اواخر سال جاری به دست مشتریان خواهند رسید.
تیبا ۲ پلاس تنها در بحث امکانات رفاهی و جزئیات ظاهری با نمونه های دیگر تیبا هاچبک تفاوت دارد و در بحث فنی مانند سایر نسخه ها به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ با قدرت ۸۷ اسب بخار و ۱۲۸ نیوتن متر گشتاور مجهز است. این توان توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلوی این خودرو خواهد رسید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.