کشف یازده ب ام و سری ۵ مدل ۱۹۹۴ در انباری واقع در بلغارستان + ویدیو

کشف یازده ب ام و سری 5 مدل 1994 در انباری واقع در بلغارستان + ویدیو
هفته گذشته در یکی از انبارهای قدیمی بلغارستان، تعداد ۱۱ ب ام و سری ۵ (با کد اتاق E34) کشف شد. نکته جالب این که هیچ یک از خودروها هیچ گاه رانده نشده اند و نو باقی مانده اند. از این ۱۱ نمونه، ۱۰ نمونه سدان و یک نمونه واگن هستند. در میان نمونه های سدان بیش تر مدل ۵۲۰i دیده می شود اما چند تایی هم نمونه قدرتمند تر ۵۲۵i در تصویرها قابل رویت هست.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

کشف یازده ب ام و سری 5 مدل 1994 در انباری واقع در بلغارستان + ویدیو
تمامی این خودروها مدل سال ۱۹۹۴ بوده و از آن زمان تاکنون هیچ گاه استفاده نشده اند. بر پایه گزارش سایت های محلی، این خودروها به منظور اجاره دادن خریداری شده اند اما به دلایل نامشخصی هیچ گاه پلاک و مجوز لازم را دریافت نکرده اند. به دلیل شرایط بد نگهداری خودروها، در بدنه برخی از آن ها خط و خش دیده می شود، اما از آن جایی که کابین خودروها بسیار دست نخورده باقی مانده و حتا کاور پلاستیکی صندلی ها در برخی خودروها حفظ شده است، جای نگرانی وجود ندارد. می توان انتظار داشت که با یک پولیش و بازسازی جزیی، تمامی خودروها به حالت روز اول خود باز گردند.


با گذشت سالیان، واشرها و قطعه های پلاستیکی پیشرانه و زیربندی هم عمر خود را کرده اند و باید تعویض شوند، اما با دیدن فرمان، دسته دنده، داشبورد و پدال های این خودرو به خوبی مشخص می شود که تمامی خودروها در حالت اصلی کارخانه قرار دارند. شایعه هایی وجود دارد که این خودروها در ماه های آینده به فروش خواهند رسید.


صفحه فیس بوکی که این عکس ها را منتشر کرده، قیمت ۱۷۰٫۷۰ دلار را برای هر نمونه در نظر گرفته است که البته به آن هم
نمی توان استناد کرد. مشکلی که وجود دارد این است که نمی توان این خودروها را با قوانین کنونی بلغارستان تطبیق داد و برای
آن ها پلاک دریافت کرد. در بلغارستان به خودروهای قدیمی ای که از استاندارد آلایندگی یوروی پایین تری برخوردار هستند پلاک داده نمی شود.

کشف یازده ب ام و سری 5 مدل 1994 در انباری واقع در بلغارستان + ویدیو
تنها راه این است که تمامی این خودروها به آلمان یا کشوری با قوانین مشابه فرستاده شوند تا در آن جا پلاک مخصوص خودروهای کلاسیک را دریافت کنند.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.