قیمت وانت پادرا پلاس اعلام شد – خرداد ۹۹

زامیاد پادرا پلاس

در پی صدور مجوز افزایش قیمت خودروها بر اساس مصوبه کمیته خودرو و شورای رقابت، گروه سایپا و شرکت زامیاد برای اولین بار قیمت وانت پادرا پلاس را اعلام کردند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ با توجه به بخشنامه منتشر شده از جانب گروه سایپا، وانت پادرا پلاس قیمت خالص ۱۳۳ میلیون تومان را دارد و با احتساب هزینه های بیمه، شماره گذاری، مالیات و… بهای تمام شده آن ۱۴۸ میلیون و ۲ هزار تومان است.

«پادرا پلاس» به عنوان نمونه فیس لیفت وانت های قبلی زامیاد شناخته می شود که تا حدی در بحث امکانات و ظاهر نسبت به گذشته ارتقا پیدا کرده است. زامیاد پادرا پلاس به پیشرانه ۲٫۴ لیتری Z24 مجهز است که ۹۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۷۵ نیوتن متر تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده ۱+۵ سرعته به چرخ های عقب این وانت انتقال داده می شود. در بحث قوای محرکه این خودرو تفاوت محسوسی با سایر پیکاپ های قدیمی زامیاد ندارد. با این حال استاندارد آلایندگی یورو ۵ نیز برای این پیشرانه در نظر گرفته شده و امکاناتی نظیر ترمزهای ABS و EBD در آن مشاهده می شود. فرمان هیدرولیک، تهویه مطبوع، شیشه ها و آینه های برقی، مه شکن جلو و عقب و… از جمله ویژگی های این پیکاپ فیس لیفت است.

باید به این نکته اشاره کرد که پادرا پلاس حاصل ترکیب «فودی لیون F16» با وانت نیسان زامیاد است. این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران ۱۳۹۷ معرفی شد و حال قرار است تا در سال ۱۳۹۹ پا به بازار بگذارد.

آن طور که مشخص است، عرضه زامیاد پادرا پلاس در کنار سایر وانت های این خودروساز آغاز خواهد شد و قرار نیست تا این خودرو به طور کامل جایگزین نسخه های قدیمی شود.

زامیاد پادرا پلاس

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.