رنو تلیسمان واگن فیس لیفت برای نخستین بار شکار شد

رنو تلیسمان واگن
«رنو تلیسمان» به عنوان خودرویی در سگمنت D با ابعاد متوسط شناخته می شود که اکنون هفتمین خودروی پرفروش در کلاس خود در اروپا به شمار می رود. رنو چندان از این نتیجه خشنود به نظر نمی رسد و قصد دارد با معرفی مدل به روزرسانی شده، مشتریان بیش تری را به سوی خود بکشاند.
رنو تلیسمان واگن
در همین راستا، به تازگی «رنو تلیسمان واگن فیس لیفت» برای نخستین بار در خیابان ها با پوششی مخصوص دیده شده است. باوجود این، تغییرات ظاهری خودرو محدود خواهد بود و به جلوپنجره و چراغ های جدید محدود می شود. این موضوع برای قسمت عقب نیز صادق است و به نظر می رسد که تنها گرافیک چراغ ها و ظاهر قسمت پایینی سپر تغییر کرده است.
رنو تلیسمان واگن
فارغ از بحث ظاهری، با بررسی قسمت عقب می توان نتیجه گرفت که رنو استفاده از پیشرانه جدیدی را برای تلیسمان واگن درنظر دارد. در قسمت عقب خروجی های اگزوز عجیبی دیده می شوند که احتمال استفاده از پیشرانه توربو برای این خودرو را افزایش می دهد. البته این احتمال وجود دارد که خروجی های اگزوز جدید، برای انجام آزمایش جهت پشت سر گذاشتن قوانین آلایندگی اروپا طراحی شده باشند.
رنو تلیسمان واگن
در سال ۲۰۱۹، پیشرانه ۱.۸ لیتری توربوی متعلق به رنو مگان RS برای تلیسمان هم درنظر گرفته شد. این پیشرانه قادر به تولید ۲۲۵ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور است. انتخاب پیشرانه های دیزلی با ۱۵۰، ۱۶۰ و ۲۰۰ اسب بخار قدرت نیز به فهرست سفارش های مشتریان اضافه شد. این پیشرانه ها قابلیت افزایش قدرت بیش تر را نیز دارند و با استفاده از فیلترهای AdBlue، آلایندگی کم تری تولید می کنند. بر پایه پیش بینی ها، مدل های به روزرسانی شده از تلیسمان واگن و سدان، تا نیمه دوم سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه خواهند شد.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.