جنگنده خیابانی جدید KTM رونمایی شد

موتورسیکلت KTM 990
موتورسیکلت KTM 990

KTM در EICMA 2023 از جدیدترین جنگنده خیابانی خود با نام ۹۹۰ Duke پرده برداری کرد. موتورسیکلت جدید اتریشی مجموعه ای از ویژگی ها، طراحی تهاجمی و منحصر به فرد و سخت افزاری مدرن را به همراه دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

KTM 990 Duke مدل ۲۰۲۴ دارای طراحی بسیار تهاجمی و متمایز است، مشابه آن چه در خط تولید KTM دیده ایم، این موتورسیکلت دارای یک محفظه جدید، چراغ های LED بومرنگی با یک جفت چراغ LED به صورت عمودی در مرکز است. مخزن سوخت از هر دو طرف دارای دوشاخه است و قسمت پایین نمای کناری را تیزتر از قبل جلوه می دهد. KTM از موتور ۹۴۷ سی سی با سیستم خنک کننده مایع دوقلو موازی استفاده کرده است، که ۱۲۳ اسب بخار قدرت و ۱۰۳ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور به یک گیربکس شش سرعته متصل شده و از شیفتر دو جهتی بهره می برد. این در حالی است که تکنولوژی های مدرنی نیز در این موتروسیکلت به کار رفته است، که شامل کنترل کشش، حالت های سواری، حالت های ABS، لانچ کنترل، و یک نمایشگر TFT تمام رنگی است که همه خوانش ها مانند سرعت سنج، کیلومترشمار، سفرسنج و نشانگر سطح سوخت را در خود جای می دهد. همچنین این سیستم برای راحتی بیش تر، از اتصال گوشی هوشمند برخوردار است.

KTM 990 Duke جدید از دوشاخ جلو WP Apex USD و مونوشوک استفاده می کند، که هر دو قابل تنظیم هستند. سخت افزار ترمز آن شامل دو دیسک در جلو و یک دیسک تکی در عقب است که روی لاستیک های بریجستون بر روی رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی نصب شده است. شایان ذکر است که در حال حاضر، KTM هند تنها سری ۳۹۰ را به عنوان قدرتمندترین پیشنهاد دارد و زمان عرضه ۹۹۰ Duke نامشخص به نظر می رسد.

۳.۴ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.