معرفی اسکوتر وترانو ایران دوچرخ

اسکوتر وترانو
وترانو

در این محتوا به معرفی اسکوتر وترانو (Veterano) از مجموعه ایران دو چرخ و بررسی آن در نمایشگاه خودروی اصفهان می پردازیم.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

گروه بهمن در نمایشگاه خودرو اصفهان با تمام قوا ظاهر شده است و در این بین، زیرمجموعه موتورسیکلت ساز این مجموعه با نام ایران دوچرخ نیز حضور پررنگی دارد. در ادامه قصد داریم یکی از محصولات این شرکت را با نام وترانو مورد بررسی قرار دهیم.

طراحی ظاهری اسکوتر وترانو

وترانو ایران دوچرخ که در کلاس اسکوتر کلاسیک  قرار دارد و سبک و سیاق طراحی آن در همان نگاه اول شما را به یاد اسکوتر وسپا می اندازد.

طراحی بدنه متشکل از قوس های فراوان، برخورداری از رنگ های شاد و جذاب، زین و بدنه دورنگ، رینگ اسپرت، چراغ ال ای دی و..‌ از ویژگی‌ های بارز ظاهری این موتورسیکلت به شمار می آیند که باعث شباهت هر چه بیش تر این اسکوتر با وسپا می شوند. وترانو دارای بدنه‌ای از جنس ABS است که استحکام خوبی هم دارد.

ویژگی ها و امکانات وترانو

حالت قرارگیری راکب و ترک نشین در این اسکوتر شرایط مناسبی دارد و فضای زیر زین نیز برای قرار دادن اشیای همراه مناسب به نظر می رسد. کلاستر دیجیتالی مشابه طرح وسپا، سیستم روشن کننده هندلی و استارتی وسیستم ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای، از دیگر ویژگی های وترانو به شمار می آیند.

ابعاد اسکوتر وترانو

وترانو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۱۹۰۰، ۶۸۰ و ۱۱۲۵ میلی متر است و فاصله دو محور آن هم ۱۳۲۰ میلی متر اعلام شده است.

مشخصات فنی ایران دوچرخ وترانو

اسکوتر وترانو دارای پیشرانه ای ۱۵۰ سی سی تک سیلندر چهار زمانه هوا خنک مجهز به فن خنک کننده است. سیستم سوخت رسانی وترانو از نوع انژکتوری و حداکثر توان آن ۹.۳۸ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور در دقیقه است. حجم باک بنزین وترانو ۴.۵ لیتر است و مصرف سوخت آن هم ۲.۵ لیتر در صد کیلومتر، که عدد مناسبی به نظر می رسد.

اسکوتر وترانو
وترانو

ترمز جلوی وترانو از نوع دیسکی مجهز به CBS و ترمز عقب آن از نوع کاسه ای است و کمک های جلوی وترانو تلسکوپی، فنری، روغنی و عقب از نوع فنری، روغنی هستند. لازم به ذکر است که این موتورسیکلت اتوماتیک وزنی معادل با ۱۰۲ کیلو گرم را داراست.

قیمت اسکوتر وترانو

اسکوتر وترانو ایران دوچرخ هم اکنون قیمتی در محدوده ۵۰ میلیون تومان دارد، که با در نظر گرفتن قیمت سایر اسکوترهای بازار و از طرفی در نظر گرفتن مشخصات فنی و امکانات وترانو، عددی به نسبت منطقی به نظر می رسد.

عکاس: رضا صفرآبادی فراهانی

اسکوتر وترانو چه مشخصاتی دارد؟

اسکوتر وترانو دارای پیشرانه ای ۱۵۰ سی سی تک سیلندر چهار زمانه هوا خنک مجهز به فن خنک کننده است. سیستم سوخت رسانی وترانو از نوع انژکتوری و حداکثر توان آن ۹.۳۸ اسب بخار در ۷۵۰۰ دور در دقیقه است.

وترانو چه ابعادی دارد؟

وترانو دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۱۹۰۰، ۶۸۰ و ۱۱۲۵ میلی متر است و فاصله دو محور آن هم ۱۳۲۰ میلی متر اعلام شده است.

وترانو چه قیمتی دارد؟

اسکوتر وترانو ایران دوچرخ هم اکنون قیمتی در محدوده ۵۰ میلیون تومان را دارد.

۴.۷ امتیاز از ۱۰ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.