معرفی فولکس واگن پاسات پرو مدل ۲۰۲۴

فولکس واگن پاسات پرو مدل ۲۰۲۴
فولکس واگن پاسات پرو مدل ۲۰۲۴

کمپانی فولکس واگن به تازگی از نسخه جدید پاسات تحت عنوان پاسات پرو برای بازار چین رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

دوران فعلی را باید صرفاً دوران عرض اندام کراس اوورها دانست. تب شاسی‌بلندسواری در تمام دنیا به حدی بالاست که اکثر خودروسازان جهان سبد محصولات خود را مملو از کراس اوورهای ریز و درشت کرده اند، اما در این بین هستند خودروسازانی که همچنان به تولید و عرضه سدان های لوکس و یا اسپرت می پردازند و دوران پادشاهی کراس اوورها را گذرا می دانند. این شما و این پاسات جدید برای بازار چین.

فولکس واگن پاسات پرو

پاسات پرو در واقع سدان سایز متوسط جدید ​​فولکس در دومین کشور پرجمعیت جهان است. این سدان جدید از طریق سرمایه گذاری مشترک با SAIC تولید می شود. پاسات پرو در بخش ظاهری از سبک جدید فولکس با چاشنی علاقه‌مندی چینی ها یعنی چراغ های مشابه با چشم مار (اژدها) بهره می گیرد. سپر جلو دارای یک ورودی هوای عریض با خطوط افقی سرتاسری است و خوشبختانه در این سدان چدید خبری از پکیج چراغ های دوقسمتی نیست. در نمای عقب نیز چراغ های به هم پیوسته را شاهدیم که گرافیک داخلی بسیار زیبایی دارند و یک نوار شبرنگ سرتاسری نیز در دل سپر کار شده که سبب عریض تر نشان دادن خودرو شده است.

این خودرو در دو تریم بدنه و سقف یک‌دست یا بدنه و سقف دورنگ به همراه امکاناتی از قبیل رینگ های متنوع ۱۷ تا۱۹ اینچی، سقف سانروف یا پانوراما، سپر جلو در طرح های اسپرت و استاندارد و… برای مشتریان قابل سفارش گذاری خواهد بود.

مشخصات فنی

فولکس واگن پاسات پرو مدل ۲۰۲۴

پاسات پرو در چین از دو پیشرانه بنزینی بهره می گیرد. نمونه اول یک واحد ۱.۵ لیتری توربوشارژ با خروجی ۱۵۸ اسب بخار قدرت است. نمونه دوم نیز یک پیشرانه ۲ لیتری با بیشینه قدرت ۲۱۷ اسب بخار است. هر دو نسخه دارای جعبه دنده اتوماتیک و از نوع محور جلو هستند. این خودرو به صورت رسمی اولین نمایش عمومی خود را همین هفته در نمایشگاه پکن تجربه خواهد کرد.

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.