رنج روور 2025 با یک پکیج اسپرت جدید عرضه می شود

رنج روور 2025
رنج روور ۲۰۲۵

برای سال ۲۰۲۵، رنج روور اسپرت یک پکیج جدید دریافت می کند، که به این اس یو وی ظاهری جذاب و ساده می‌بخشد؛ همچنین تمامی قطعات بیرونی خودرو با ترکیبی از رنگ سیاه براق و خاکستری مات تزیین خواهند شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

رنج روور اسپرت به دلیل طراحی زیبا و کابین بسیار لوکس و دارای امکانات، به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودروها در میان مردم ثروتمند جهان شناخته شده است، که اتفاقاً خودروهای سیاه رنگ رنج روور در شهرهای ثروتمند جهان فروش بیش تری دارند و رایج تر هستند. اکنون برای سال ۲۰۲۵ کمپانی لندروور در رنج روور اسپرت، خودروی لوکس متوسط اندازه‌ خود، یک بسته اختیاری به نام Stealth را ارائه کرده است تا این خودروی جذاب، ظاهری کم رنگ تر داشته باشد.

رنج روور 2025
رنج روور ۲۰۲۵

پکیج Stealth، همان طور که از نام آن پیداست، آمده است تا رنگ و درخشندگی را در جزییات بیرونی خودرو به حداقل برساند. رنج روور ۲۰۲۵ با بدنه‌ای با رنگ خاکستری کارپاتیا رنگ آمیزی خواهد شد و با یک پوشش محافظتی غیر براق مات پوشانده می شود. این اولین بار است که یک پکیج برای رنج روور اسپرت، به صورت مات ارائه می شود که قابلیت جدا شدن و جایگزینی در صورت خراشیدگی را دارد و همچنین از نقاط ضعیف رنگ حفاظت می‌کند و به آن ظاهری ملایم تر و آرام تر می‌بخشد. به منظور افزودن جذابیت به خودرو، سقف، گریل جلویی، لوگوها، رکاب های کناری و قطعات تزیینی جلو و عقب  بدنه همگی با یک پوشش براق سیاه رنگ پوشیده شده‌اند. چرخ‌های ۲۳ اینچی براق سیاه، به همراه کالیپرهای پیستون مشکی به صورت استاندارد بر روی این مدل عرضه می شوند.

در بخش کابین رنج روور ۲۰۲۵، خریداران می‌توانند با تریم رنگی تیره بیرونی، کابین خودرو را هم تزیین کنند و چرم Ebony Windsor را در بسته Stealth انتخاب کنند، یا با انتخاب چرم Light Cloud Windsor، تریم متفاوت با رنگ بدنه خودروی خود انتخاب کنند که نمایی متفاوت بین داخل و بیرون خودرو وجود داشته باشد. بسته Stealth همچنین شامل فناوری هایی مانند سیستم تصفیه هوای کابین و ورود بدون کلید می شود که براساس نزدیکی مالک به خودرو هنگام حمل کلید، خودرو به صورت اتوماتیک باز و بسته می شود.

رنج روور 2025
رنج روور ۲۰۲۵

پکیج Stealth تنها برای نسخه Dynamic SE رنج روور اسپرت در دسترس خواهد بود، که دارای یک موتور شش سیلندر خطی ۳.۰ لیتری با توربوشارژر و سیستم هیبرید ۴۸ ولت است. این پیشرانه ترکیبی قدرتی برابر با ۳۹۵ اسب بخار را تولید می‌کند و مانند سایر اس یو وی‌های رنج روور اسپرت، دارای سیستم پیشرانه چهار چرخ یا AWD است. همچنین قدرت از طریق یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته به چرخ های خودرو منتقل می شود. پکیج Stealth هزینه اضافی ۱۰،۳۰۵ دلار برای مشتریان به همراه دارد و قیمت پایه برای رنج روور اسپرت Dynamic SE سال ۲۰۲۵ حدود ۹۲،۲۷۵ دلار خواهد بود.

قیمت پکیج اسپرت جدید رنج روور ۲۰۲۵ چه قدر است؟

پکیج Stealth جدید برای مدل Range Rover Sport سال ۲۰۲۵ از سوی کمپانی ارائه می شود، که باعث افزایش قیمت این مدل SUV به میزان ۱۰,۳۰۵ دلار می‌شود.

پکیج Stealth رنج روور چه رنگی است؟

این بسته شامل رنگ Carpathian Grey به همراه رنگ Narvik Black می شود که ترکیب این دو رنگ نمای بیرونی را بسیار جذاب خواهد کرد.

پکیج جدید رنج روور بر روی کدام مدل ها عرضه می شود؟

این بسته تنها بر روی مدل ۳۹۵ اسب بخاری Dynamic SE ارائه می‌شود که از یک موتور توربوشارژ ۳.۰ لیتری شش سیلندر به همراه یک سیستم هیبرید ۴۸ ولت استفاده می کنند.

۴.۲ امتیاز از ۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.