کوراندو جدید در آستانه ورود به بازار

کوراندو جدید
کوراندو جدید

با توجه اتمام تست های فنی، پلاک گذاری و آغاز آموزش نمایندگی ها برای ارائه خدمات پس از فروش، به نظر می رسد تازه ترین محصول نورا موتور پارس، کوراندو جدید، در آستانه ورود به بازار است.

آریزو 8 آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، حضور کوراندو جدید در نمایندگی های نورا موتور به منظور آموزش و آشنایی بیش تر عاملیت ها برای ارائه خدمات پس از فروش نشان می دهد که به زودی عرضه این خودرو به بازار آغاز خواهد شد.

کوراندو جدید که نسل چهارم این محصول سانگ یانگ به شمار می آید، توسط نورا موتور پارس به صورت مونتاژی تولید و عرضه خواهند شد. در حال حاضر نیز تعداد محدودی از این خودرو پلاک شده و در اختیار عاملیت ها قرار گرفته است. همچنین با توجه به پاس کردن استاندارد و اخذ مجوزهای لازم برای شماره گذاری، تولید انبوه این خودرو نیز به زودی آغاز خواهد شد.

سانگ یانگ یکی از برندهای کره ای شناخته شده در ایران به شمار می آید که برخی محصولات آن تا امروز توسط شرکت هایی مانند مرتب خودرو، رامک خودرو و نورا موتور در ایران عرضه شده است. کوراندو نیز یکی از محصولات استراتژیک این خودروساز کره ای به شمار می آید، که قرار است نسل جدید آن به زودی توسط نورا موتور پارس به صورت مونتاژی تولید و عرضه شود.

مشخصات فنی کوارندو جدید

تازه ترین محصول نورا موتور پارس، کوراندو جدید، یک موتور ۱.۵ لیتری T-GDI دارد. این موتور توان تولید ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر دارد. کوراندو همچنین از یک گیربکس ۶ سرعته AT بهره می برد، که توسط آیسین ژاپن ساخته شده است. شرکت مادر، این خودرو را در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل  تولید کرده است، اما نورا موتور پارس نسخه دو دیفرانسیل را برای عرضه در بازار ایران انتخاب کرده است.    

امکانات کوراندو جدید

کوراندو در بخش امکانات نیز به ۷ ایربگ ایمنی، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، ترمز اضطراری خودکار، رادار تصادف از جلو، سیستم نور بالای اتوماتیک، سیستم کمکی کروز هوشمند، کروز کنترل هوشمند تطبیقی، سیستم کمکی حرکت در ترافیک، سیستم کمکی ماندن در بین خطوط، رادار نقطه کور، رادار تصادف از عقب، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین مجهز شده است.

همچنین سنسورهای نور و باران، مولتی‌مدیای لمسی همراه با دوربین عقب، سیستم نمایش فشار باد تایرها، تریم چرمی کابین، سامانه استارت/استاپ، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌های کناری به‌صورت برقی و متصل به گرم‌کن، تهویه مطبوع دوکاناله، تنظیم برقی صندلی راننده، نورپردازی کابین، شیفترهای پشت فرمان، کلاستر دیجیتالی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، سانروف، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای از دیگر امکانات کوارندو جدید محسوب می شود.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.