لوکانو 7 ؛ خودرویی با توان خارق العاده

لوکانو 7
لوکانو ۷

لوکانو ۷ با بهره گیری از روح آفرودی خود، راهی برای کشف ناشناخته ها ایجاد می کند و تلاش دارد تا بهترین همراه برای رانندگان ایرانی علاقه‌مند به آفرود باشد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، از آنجایی که دو مهارت اصلی در رانندگی آفرود، سرعت و هندلینگ خودرو است، لوکانو ۷، به عنوان یک SUV شهری که قابلیت های آفرودی نیز دارد با تکیه بر تجربه شرکت مادر خود در تولید خودرو، پیشنهاد جذاب و قدرتمندی برای کاربران ایرانی در تجربه آفرود با تأکید بر سرعت و هندلینگ مناسب فراهم کرده است. قلب تپنده لوکانو ۷ یک موتور ۱.۶ لیتری TGDI است که می تواند ۱۹۴ اسب بخار توان و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور در اختیار راننده قرار  دهد. شتاب صفر تا ۱۰۰ لوکانو ۷ حدود ۸ ثانیه است. این در  حالی است که این شاسی بلند شهری و آفرودی با وزن ۲هزار کیلوگرمی تنها به ۲.۹ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۳۰ کیلومتر در ساعت نیاز دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

گیربکس دو کلاچه تر ۷DCT مورد استفاده در لوکانو ۷ توان موتور ۱.۶ لیتری را به چرخ ها منتقل می کند، که جزو ۱۰ سیستم انتقال نیروی برتر در جهان است و موفق شده است تا ضریب بهینگی ۹۸ درصدی را کسب کند. این عدد را زمانی که پشت فرمان لوکانو ۷ نشسته باشید، با تعویض دنده ها زیر ۰.۲ ثاینه بیش‌تر درک می کنید، به طوری که، به هیچ وجه حس کند بودن یا گیج بودن گیربکس به شما دست نمی دهد.

لوکانو 7
لوکانو ۷

علاوه بر موارد ذکرشده، مهندسان در لوکانو ۷ به صورت جدی به مصرف سوخت این خودرو توجه داشته اند. در نتیجه، حتا در حالت هر چهار چرخ متحرک لوکانو ۷، که سیستم WLTC نام دارد، مصرف سوخت تنها ۷.۴۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است، که می توان از آن به عنوان یک دستاورد بزرگ برای لوکانو ۷ نام برد، چراکه چنین مصرف سوختی برای خودروهای آفرودی که برچسب پرمصرف به پیشانی دارند، حیرت انگیز است.

البته، به عنوان یک SUV  شهری آفرود که با شعار «کلاسیک و فراتر از کلاسیک» ظهور کرده است، لوکانو ۷ نه تنها قدرت بالا را در اختیار راننده قرار می دهد، بلکه هندلینگ مناسبی را نیز در اختیار کاربران می گذارد.

لوکانو 7
لوکانو ۷

سیستم تعلیق لوکانو ۷ حرف های بسیاری برای گفتن دارد و نگاهی به نتایج تست های مختلف ظرفیت این خودرو را بیش از پیش روشن می کند. شاسی تیون شده این خودرو باعث شده است لوکانو ۷ تست گوزن را با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت به‌صورت موفق پشت سر بگذارد، که این رقم با رکورد خودروهای اسپرت برابری می کند.

در نهایت، لوکانو ۷، با قدرت و قابلیت کنترل بالای خود، رانندگی شهری و آفرودی لذت بخش و چابکی را در اختیار کاربران ایرانی خواهد گذاشت.

۳.۹ امتیاز از ۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.