گلف منصوری ؛ خودرو مخصوص ۸۰ هزار دلاری

گلف منصوری

همه ما منصوری را به عنوان یک تیونر برای سوپرکارها، هایپرکارها و خودروهای لوکس می شناسیم، اما جدیدترین پروژه منصوری نه یک سوپرکار است و نه یک سدان فوق لوکس، بلکه یک گلف است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بسیاری از افراد ثروتمند در دنیا دیگر از سوار شدن بر خودروهای میلیون دلاری یا سفرهای لاکچری لذت نمی برند و همواره به دنبال اتفاقات خاص تر یا ایجاد تفاوت بیش تر با اطرافیان خود هستند. تصور کنید یک شخص ثروتمند و علاقه مند به گلف که در گاراژ خانه اش چندین خودروی گران قیمت نیز موجود است، چه چیزی می تواند برایش متفاوت باشد؟ شاید پاسخ، یک گلف با دیزاین خاص و بهای هشتاد هزار دلاری باشد.

ظاهر خودروی گلف منصوری

گلف منصوری

این گلف از محصولات کمپانی Garia است و سپس توسط منصوری دستخوش تغییراتی قرار گرفته است که اصطلاحاً آن را تیونینگ می نامیم. برای گلف منصوری مشتریان می توانند چندین ترکیب رنگ متفاوت را سفارش گذاری کنند. لازم به ذکر است که بدنه این خودرو به‌تمامی از فیبرکربن فورج ساخته شده و طراحی کلی آن نسبت به نسخه اصلی تغییری نداشته است. اما در کنار این بدنه فیبرکربنی، رینگ های ۱۴ اینچی اسپرت، دیفیوزر جلو و همچنین چراغ هایی خاص تر برای این خودروی کارت گلف در نظر گرفته شده اند.

گلف منصوری

تجهیزات گلف منصوری

از تجهیزات گلف منصوری می توان به مواردی همچون نمایشگر لمسی ۱۰.۱ اینچی، یخچال، برف پاک کن و آب‌پاش شیشه جلو و دو حالت رانندگی خیابان و گلف اشاره کرد.

ابعاد خودرو

گاریا سوپراسپرت منصوری دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۲۴۷۰، ۱۲۷۰ و ۱۷۰۰ میلی متر است و وزن خالص آن ۵۲۰ کیلوگرم اعلام شده و قادر است حداکثر به میزان ۳۵۰ کیلوگرم بار حمل کند.

مشخصات فنی

منصوری در این پروژه به سراغ گلف گاریا سوپراسپرت رفته که یک خودروی گلف با قابلیت تردد خیابانی در اروپا و آمریکاست. این خودرو کارت گلف به یک موتور برقی ۱۰.۷ اسب بخاری مجهز است. این پیشرانه قوی ترین موتوری محسوب می شود که تا به امروز روی یک خودروی کارت گلف به کار گرفته شده است. باتری خودرو از نوع لیتیوم یونی و با ظرفیت ۱۰.۲۴ کیلووات ساعتی است و در حالت شارژ کامل انرژی لازم برای پیمایش مسافتی معادل با ۸۲ کیلومتر را ارائه می کند.
نکته در خور توجه آن است که نهایت سرعت این گلف در اروپا معادل ۷۰ کیلومتر بر ساعت است، اما در آمریکا این خودرو جزو دسته وسایل نقلیه LSV قرار می گیرد و نهایت سرعت آن روی ۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود خواهد شد.

قیمت

منصوری هنوز به صورت رسمی در خصوص این خودروی جدید خود اعلام قیمت نکرده است، اما شنیده ها حاکی از برچسب قیمتی ۸۰ هزار دلاری است.

گلف منصوری چه مشخصاتی دارد؟

این خودرو کارت گلف به یک موتور برقی ۱۰.۷ اسب بخاری مجهز است. این پیشرانه قوی ترین موتوری محسوب می شود که تا امروز روی یک خودروی کارت گلف به کار گرفته شده است.

گلف منصوری چه قیمتی دارد؟

منصوری هنوز به صورت رسمی در خصوص این خودروی جدید خود اعلام قیمت نکرده است، اما شنیده ها حاکی از برچسب قیمتی ۸۰ هزار دلاری است.

۳.۵ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.