کوییک فیس لیفت به صورت رسمی معرفی شد + تصاویر

سایپا کوییک S کوییک G

شب گذشته در ادامه مراسم خداحافظی با پراید و رونمایی از کراس اوور سایپا، کوییک فیس لیفت که با نام «کوییک S» در بازار شهرت دارد، معرفی شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ به گفته مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا قرار است تا از هفته جدید تولید کوییک فیس لیفت در نسخه S آغاز شود. کوییک اس نمونه ارتقا یافته و به روزتر از کوییک معمولی است و برخی ویژگی ها و امکانات به آن اضافه شده است.

مدیران 777 مدیران 777

حتما بخوانید: مراسم خداحافظی با پراید ۱۳۱ برگزار شد + تصاویر

کوییک فیس لیفت قرار است تا در نمونه های S و کوییک G به بازار عرضه شوند و سپس نمونه های اتوماتیک آن وارد مدار تولید گردد. در طراحی بخش جلوی این هاچ بک کراس از الگوی خط چشم و گونه یوز ایرانی استفاده شده و جلو پنجره هم نسبت به نمونه معمولی تغییر کرده است. همچنین در بخش داخلی تغییراتی ایجاد شده و کنسول میانی به صورت مستقل طراحی و ساخته شده است. با توجه به نمونه معرفی شده از جانب سایپا مشخص است که مهندسان سایپا، تریم داخلی به روز شده ای را برای کوییک اس و کوییک جی در نظر گرفته اند. همان طور که در عکس کابین معلوم است، کنسول میانی داشبورد این خودرو دوباره طراحی شده و جایگاه دکمه ها و تجهیزات دکوراتیو نیز تغییر کرده است.

حتما بخوانید: سایپا SP100 کراس رونمایی شد + تصاویر

این تغییراتی در حالی رخ داده است که اکثر اجزای الکترونیکی کنسول میانی کوییک مانند گذشته ثابت مانده و تنها موقعیتشان نسبت به قبل بهتر شده است. در این طراحی می بینیم که نمایشگر خودرو هم سبک مستقل از داشبورد را دارد و تا حدی به روزتر از نسخه های قبلی ظاهر به نظر می آید.

در حاشیه مراسم شب گذشته، نمونه ای نمایشی و اسپرتی از کوییک فیس لیفت توسط مرکز تحقیقات سایپا آماده شده بود و در ورودی سالن برگزاری مراسم حضور داشت.

در بحث مشخصات و امکانات نسخه های مختلف کوییک فیس لیفت، جدول زیر آماده شده است و سایپا برنامه دارد تا در ابتدا نسخه S و G این خودرو را به بازار عرضه کند:

 ویژگی ها کوییک S کوییک G
 پیشرانه (سی سی )۱۵۰۳ ۱۵۰۳
 تعداد سیلندر۴۴
تعداد سوپاپ۸۸
حداکثر قدرت (اسب بخار)۸۷۸۷
حداکثر گشتاور (نیوتن متر)۱۲۸۱۲۸
استاندارد آلایندگییورو ۵یورو ۵
جعبه دنده۵ سرعته دستی۵ سرعته دستی
فرمانهیدرولیکهیدرولیک
ترمزABS-EBD-BAABS-EBD-BA
تعداد کیسه هوا۲۲
غربیلک طرح Dدارددارد
چراغ روشنایی روزدارددارد
شیشه های جلو و عقب برقیدارددارد
آینه های جانبی برقیدارددارد
شیشه های عقب دودیندارددارد
رینگ آلومینیومیندارددارد
سنسور پارک عقبدارددارد
دوربین عقبندارددارد
سنسور نورندارددارد
جلو آمپر جدیددارددارد
سنسور باد لاستیکندارددارد
استارت دکمه اینداردسفارشی
تریم داخلی ترکیب چرم و پارچهندارددارد
سامانه BCMدارددارد
نمایشگر تعویض دندهدارددارد
کنترل سیستم صوتی از روی فرمانندارددارد
سیستم تهویهدستی الکتریکیدستی الکتریکی
استاندارد ایزوفیکس صندلی هادارددارد
سنسور کمربند ایمنی رانندهدارددارد
نمایشگر ۷ اینچی لمسیندارددارد
رهیاب ماهواره ایندارددارد
بلوتوثندارددارد
باربند تزئینیدارددارد

پایگاه خبری اسب بخار

کوییک فیس لیفت در چند تیپ عرضه می شود؟

کوییک فیس لیفت در دو نسخه S و G عرضه می شود که هر دو دنده ای هستند. این خودروها از نظر سطح امکانات رفاهی با هم متفاوت هستند و در بحث مشخصات فنی مشابه هم ظاهر می شوند.

کوییک S چه ویژگی هایی دارد؟

کوییک S به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ یورو ۵ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک اس می رساند. دو کیسه هوا، جلو آمپر جدید، نمایشگر تعویض دنده، شیشه ها و آینه های برقی، تهویه الکتریکی دستی، چراغ روشنایی روز و… از جمله امکانات سایپا کوییک اس است.

کوییک G چه ویژگی هایی دارد؟

کوییک جی به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۸ سوپاپ یورو ۵ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک G می رساند. تریم داخلی چرم و پارچه، رینگ آلومینیومی، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، سنسور نور و… از جمله امکانات بیشتر کوییک جی نسبت به کوییک اس است.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.