وانت GMC سایکلون با ۷۵۰ اسب بخار قدرت رونمایی شد

GMC سایکلون

کم تر از یک سال پیش، تیونر “SVE” مدل جدیدی از وانت «GMC سایکلون» را معرفی کرد. اکنون این تیونر مدل جدید از وانت خود را با پیشرانه ۸ سیلندر قدرتمند رونمایی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تیونر SVE در سال ۲۰۱۹ مدل جدیدی از وانت سایلکون را بر مبنای مدل “Canyon” رونمایی کرد. این خودرو در حالت استاندارد از پیشرانه ۴٫۳ لیتری ۶ سیلندر با ۲۸۰ اسب بخار بهره می برد، اما به لطف تیونر SVE پیشرانه جدید ۳٫۶ لیتری توربوشارژ با ۴۵۵ اسب بخار قدرت روی وانت سایکلون نصب شد.

مدیران 777 مدیران 777
GMC سایکلون

اکنون مدل جدید “SVE Syclone” با پیشرانه ۵٫۳ لیتری ۸ سیلندر سوپرشارژ با ۷۵۰ اسب بخار قدرت رونمایی شده است. میزان گشتاور پیشرانه نیز به ۸۱۳ نیوتن متر رسیده است. سایلکون جدید برمبنای اتاق GMC Canyon دوکابین با فضای بار کوتاه به روزرسانی شده است. انتقال قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته خودکار (۸L90E) به دو اکسل انجام می گیرد. به گفته تیونر خودرو، در قسمت جلو و عقب از میل گاردان قدرتمند استفاده شده که با استفاده از جعبه انتقال قدرت (Transfer Case) تقویت شده، ۶۲ درصد گشتاور را به چرخ های عقب منتقل می کند.

GMC سایکلون

در مقایسه با وانت کنین، SVE سایکلون به تجهیزات جدیدی همچون سیستم اگزوز فولادی و ترمزهای جلوی به روزرسانی شده بهره می برد. ارتفاع وانت در قسمت جلو به میزان ۵ و در عقب به میزان ۱۲٫۷ سانتی متر کوتاه تر شده و در سیستم تعلیق از کمک فنرهای جدید استفاده شده است. میل موج گیر مقاوم قسمت عقب، ترکشن بار و بوش های جدید از جمله دیگر تغییرات فنی هستند.

GMC سایکلون

در بحث ویژگی های ظاهری، یکی از نکات قابل توجه وانت SVE بهره گیری از رینگ های ۲۰ اینچی جدید با پوشش تیره است. این رینگ ها در لاستیک های میشلن پایلوت اسپرت ۴ قرار گرفته اند که در هر دو اکسل ابعاد ۲۸۵/۴۵ R20 دارند. کاپوت خودرو نیز دستخوش تغییراتی شده و از ورودی هوای جدید بهره می برد.

تنها ۵۰ نمونه از GMC سایکلون ۲۰۲۱ تولید می شود که هر نمونه با گارانتی ۳ ساله با ۳۶ هزار مایل کارکرد به دست مشتریان تحویل داده می شود.

GMC سایکلون

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.