هامر با قلب الکتریکی بازمیگردد

هامر

«هامر» برمی گردد! اما نه به شکل یک هالک ترسناک در صنعت خودرو! بلکه این بار در قالب یک تراک تمام الکتریکی با بیش از ۱,۰۰۰ اسب بخار قدرت و قابلیت های آفرودی ویژه.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در واقع، هامر جدید قرار است نخستین محصول الکتریکی “GMC” باشد. علاوه بر این، هامر جدید به زودی به اولین پیکاپ الکتریکی «جنرال موتورز» هم تبدیل خواهد شد.

پایگاه خبری اسب بخار، متأسفانه ما هنوز اطلاعات دقیقی از هامر جدید در دست نداریم. اطلاعاتی همچون ظرفیت باتری ها، نحوه شارژ شدن و قیمت تمام شده هنوز به صورت مجهول باقی مانده اند. زمانی بیشتر از هامر جدید خواهیم دانست که رونمایی رسمی آن، در بهار پیشِ رو، انجام گیرد. در حال حاضر، کمپانی GMC ما را با یک تیزر خشک و خالی تنها گذاشته است. در این تیزر جلوپنجره سنتی هامر را می توان مشاهده کرد که با چراغ های زیبایی روشن می شود. همچنین باید از جزییات طراحی سپر نام برد که نشان می دهند هامر جدید همچنان یک آفرودر حرفه ای است.

موضوع هیجان انگیز ماجرا این است که بدانید هامر جدید برای رسیدن از سرعت صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت تنها ۳٫۰ ثانیه زمان نیاز دارد! درحقیقت چنین شتابی از یک تراک الکتریکی با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۵,۶۰۰ نیوتن متر گشتاور چندان هم عجیب به نظر نمی رسد. البته گفته می شود که GMC هامر جدید را در همین یکشنبه پیشِ رو، قبل از بهار ۲۰۲۰ و در جریان رویداد Super Bowl، به نمایش می گذارد. GMC از پروژه هامر جدید تحت عنوان «انقلاب ساکت» یاد کرده است! GMC برای نشان دادن هامر جدید به دنیا عجله دارد و می خواهد هرطور شده تا قبل از ۲۰ ماه مه ۲۰۲۰، که تاریخ معرفی رسمی است، پرده ها را از روی این خودرو کنار بزند.

کمپانی آمریکایی گفته است هامر ۲۰۲۰ را در کارخانه جنرال موتورز در ایالت میشیگان به تولید می رساند. این ادعا از سوی قائم مقام جهانی GMC و بیوک، مطرح شده است. او در جای دیگری گفته است: «ما بسیار مشتاقیم که تراک انقلابی بدون آلایندگی خود را در یک شب خاص، در برنامه ای تبلیغاتی در تلویزیون، به معرض نمایش بگذاریم.»

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.