نیسان آریا مفهومی در توکیو رونمایی شد

نیسان آریا
«نیسان» به تازگی در جریان نمایشگاه توکیو، از خودروی مفهومی جدید خود با نام «آریا» رونمایی کرد. به گفته نیسان، خودروی آریا بیانگر آغاز عصری جدید برای این شرکت است و فلسفه فاز تکاملی نیسان در آینده را به نمایش می گذارد. نیسان در طراحی کانسپت جدید آریا، از طراحی خودروی مفهومی IMx 2017 الهام گرفته و خطوط جذاب تری را به آن افزوده است.
نیسان آریا
در قسمت جلو، از گارد محافظ بسته به جای جلوپنجره استفاده شده که طراحی جذابی دارد. نیسان آریا از رینگ های چشم گیر ۲۱ اینچی بهره می برد و در قسمت عقب به لطف ستون C، طراحی متفاوتی را با دیگر شاسی بلندهای امروزی شاهد هستیم.
نیسان آریا
«آلفونسو البایسا» مدیر ارشد طراحی نیسان، می گوید: «مهندسی خودروی جدید به معنی فرصت های تازه برای تعریف کردن چگونگی تعامل خودرو با جامعه و بیانگر چگونگی ایجاد چشم انداز جدید توسط ظرفیت های پیشرفته یک خودروی الکتریکی است. اُورهنگ کوتاه قسمت جلو، کابین و چرخ های بزرگ به همراه بدنه دو رنگ، حد اعلای توازن میان اسپرت و لوکس بودن را نمایش می دهد.»
نیسان آریا
نیسان تاکنون مشخصات فنی کانسپت آریا را منتشر نکرده است اما به گفته شرکت سازنده، این خودرو از موتور دوگانه در قسمت جلو و یک موتور الکتریکی در قسمت عقب بهره می برد. افزون بر این، نیسان آریا از سیستم اتوپایلوت ProPILOT 2.0 بهره می برد که امکان رانندگی بدون دست را فراهم می آورد.


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.