معرفی لکسوس LX 570 مدل ۲۰۲۱

LX 570 مدل 2021

در ماه های اخیر کمپانی «لکسوس» دست به معرفی نسخه های خاص و تولید محدودی با نام«اینسپریشن» زده و حالا نوبت به شاسی بلند محبوب ژاپنی، یعنی “LX 570″، رسیده است.

مدیران 777 مدیران 777

تولید لکسوس LX 570 اینسپریشن به ۵۰۰ دستگاه محدود خواهد بود و تنها در نسخه های سه ردیفه عرضه می شود. اما چه چیز این خودرو را از نسخه معمولی LX متمایز می کند؟ در ظاهر اولین تفاوت این نسخه با نسخه معمولی در جلوپنجره دیده می شود که به رنگ مشکی درآمده است. همچنین رنگ چراغ های جلو کمی دودی شده و رینگ های ۲۱ اینچی هم با رنگ مشکی طراحی شده اند. همچنین مه شکن ها، حاشیه پنجره ها، باربندهای تزیینی و دستگیره درها مشکی رنگ اند و اعلام شده این خودرو با رنگ بدنه مشکی و سفید قابل سفارش است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
لکسوس LX 570 اینسپریشن

درون لکسوس LX 570 اینسپریشن چرم مشکی زیبایی با ترکیب قرمز دیده می شود که جلوه خاصی به خودرو داده است. به جز تغییر در رنگ، تفاوت خاص دیگری در داخل این خودرو نسبت به نسخه معمولی دیده نمی شود.

در مدل ۲۰۲۱ لکسوس LX 570 سیستم آمازون الکسا اضافه شده است، همچنین رنگ بدنه سبز صدفی و رنگ داخلی کاراملی به صورت آپشن برای این مدل قابل سفارش است. پکیج اسپرت برای این مدل به روزرسانی شده است. در نسخه اسپرت رینگ های ۲۱ اینچی با طراحی خاص را داریم و جلوپنجره و سپر شکل و شمایل اسپرت تری به خود می گیرد و انتخاب های جداگانه ای برای رنگ بندی داخلی وجود دارد.

 لکسوس LX 570

سیستم ایمنی جدید لکسوس به صورت استاندارد در این خودرو به کار رفته است که شامل سیستم جلوگیری از تصادف، تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، کروزکنترل هوشمند و چراغ های هوشمند می شود. آپشن های دیگری مثل رادار نقطه کور، دستیار پارک هوشمند و دوربین ۳۶۰ درجه به صورت استاندارد در لکسوس LX 570 قابل استفاده اند.

لکسوس LX 570 به پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی با حجم ۵٫۷ لیتر مجهز است که می تواند حداکثر توان خروجی ۳۸۳ اسب بخار و گشتاور ۵۴۶ نیوتن متر تولید کند. لکسوس در این مدل از جعبه دنده ۸ سرعته خودکار استفاده کرده است تا تعویض دنده ایده‌آلی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد، نیرو توسط این گیربکس به تمام چرخ‌ها منتقل می شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت نسخه های مختلف لکسوس LX570 منتشر نشده است اما انتظار می رود که اندکی افزایش قیمت را نسبت به مدل ۲۰۲۰ این خودرو داشته باشیم. مدل ۲۰۲۰ لکسوس LX 570 از قیمت پایه ۸۶ هزار دلار قیمت گذاری می شود.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.