معرفی سانگ یانگ فیس لیفت با فناوری و پیشرانه های جدید در اروپا

سانگ یانگ تیوولی 2020

پس از معرفی «سانگ یانگ تیوولی» فیس لیفت در بازار کره جنوبی در سال گذشته، اکنون مدل جدید این خودرو در بازار اروپا نیز معرفی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

«سانگ یانگ» به تازگی از مدل فیس لیفت تیوولی با طراحی بیرونی و داخلی به روزرسانی شده، فناوری ها و پیشرانه های جدید در اروپا رونمایی کرده است. در بحث ظاهری، در قسمت جلو شاهد قرارگیری جلوپنجره، سپر و قاب های مه شکن جدید هستیم.

سانگ یانگ تیوولی 2020

ورودی های هوا نیز نسبت به قبل بزرگ تر شده اند. در قسمت عقب هم می توان نصب چراغ های LED با طراحی به روزرسانی شده، سپر و صندوق جدید را تشخیص داد.

کابین

بیش ترین تغییرات و به روزرسانی ها در کابین تیوولی فیس لیفت شکل گرفته است. داشبورد و کنسول وسط طراحی جدیدی را تجربه می کنند و از مواد باکیفیت تری در کابین استفاده شده است. یکی از مهم ترین تغییرات شکل گرفته در داخل خودرو، نصب نمایشگر ۸ اینچی سیستم صوتی و تصویری (در تریم های Ventura و Ultimate) و نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی برای پشت آمپر دیجیتالی است.

سیستم سرگرمی خودرو شامل رادیو DAB به همراه RDS، درگاه USB، اپل کارپلی و اندروید اتو و دوربین عقب می شود. افزون بر این ها، در هر تریم فناوری DAB+ برای کیفیت صدای بهتر و بلوتوث برای اتصال به گوشی و پخش موسیقی درنظر گرفته شده است.

ویژگی های فنی

سانگ یانگ تیوولی 2020

سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت از نظر فنی هم به روزرسانی قابل توجهی را پشت سر گذاشته است. دو پیشرانه توربوشارژ GDI جدید با حجم های ۱٫۲ (۳ سیلندر) و ۱٫۵ لیتر (۴ سیلندر) برای تیوولی فیس لیفت درنظر گرفته شده است. پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر توربودیزل نیز به روزرسانی شده و اکنون هر سه پیشرانه از استاندارد آلایندگی یورو ۶ بهره می برند.

سانگ یانگ تیوولی 2020

پیشرانه پایه ای ۱٫۲ لیتری با جعبه دنده ۶ سرعته دستی هماهنگ شده و ۱۲۶ اسب بخار قدرت در ۵۰۰۰ دور بر دقیقه تولید می کند. گشتاور این پیشرانه به ۲۳۰ نیوتن متر بین دورهای ۱۷۵۰ تا ۳۵۰۰ می رسد. پیشرانه ۱٫۵ لیتری با دو انتخاب جعبه دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار عرضه می شود.

سانگ یانگ تیوولی 2020

این پیشرانه ۱۶۱ اسب بخار قدرت در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور بین دورهای ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تولید می کند. پیشرانه ۱٫۶ لیتری دیزلی نیز با ۱۳۴ اسب بخار در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه و ۳۲۴ نیوتن متر گشتاور بین دورهای ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تولید می کند. شایان ذکر است که تمامی تریم های تیوولی دیفرانسیل جلو هستند.

سیستم های کمک راننده و ایمنی

سانگ یانگ تیوولی 2020

سانگ یانگ، تیوولی فیس لیفت را با ویژگی های ایمنی جدید به بازار اروپا عرضه می کند. از جمله ویژگی های استاندارد خودرو می توان به هشدار تصادف از جلو، هشدار خروج از خط، ترمز اضطراری خودکار، راهنمای ماندن در خط، شناسایی علائم ترافیکی، هشدار هوشیاری راننده، سیستم توقف اضطراری و راهنمای فاصله مطمئن اشاره کرد.

سانگ یانگ تیوولی 2020

قیمت سانگ یانگ تیوولی فیس لیفت برای مدل پایه ای EX در انگلستان از ۱۳٫۹۹۵ پوند (معادل ۱۷ هزار دلار) آغاز می شود. این نسخه منحصراً با پیشرانه ۱٫۲ لیتری ۳ سیلندر عرضه می شود. از جمله ویژگی های استاندارد تریم پایه ای می توان به کروزکنترل، شیشه های برقی، قفل مرکزی، رادیو DAB به همراه Ipod و بلوتوث، رینگ های ۱۶ اینچی فولادی با قالپاق، سیستم تهویه دستی، شش ایربگ و… اشاره کرد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.