فورد جی تی تیونینگ منصوری با نام Le Mansory رونمایی شد

فورد جی تی Le Mansory

“Le Mansory” نام «فورد جی تی» تیونینگ شده جدید «منصوری» است که به تازگی معرفی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تیونر منصوری که به نصب کیت های بدنه، طراحی مجدد خودروها و تقویت پیشرانه های آن ها شهرت دارد، به تازگی فورد جی تی جدید خود را با نام Le Mansory معرفی کرده است. این خودرو از کیت بدنه جذاب و چهره ای متفاوت با مدل استاندارد بهره می برد.

فورد جی تی Le Mansory

تیونر منصوری تنها سه دستگاه از فورد جی تی Le Mansory را تولید می کند، بنابراین، شانس خرید هر نمونه از جی تی ۴۰ منصوری برای هر فرد بسیار پایین است. از نظر ظاهری، منصوری کیت بدنه جدیدی را برای خودرو درنظر گرفته که در قسمت جلو شامل ورودی های هوای جدید، تیغه های کنار سپر، بادشکن زیر سپر و فرم جدید چراغ ها می شود.

فورد جی تی Le Mansory

 روی سقف خودرو نیز دو ورودی هوای فیبرکربنی جدید طراحی شده و در نمای کناری شاهد قرارگیری رکاب های جدید هستیم. در قسمت عقب چهره بسیار جذابی را شاهد هستیم که بیش تر به خودروهای مسابقه ای مخصوص پیست شباهت پیدا کرده است. دیفیوزر جدید، باله عریض فیبرکربنی، سه خروجی اگزوز و ورودی های هوای قسمت کناری سپر از جمله تغییرات ظاهری قسمت عقب هستند.

فورد جی تی Le Mansory

 شایان ذکر است که تمامی گلگیرهای بدنه از جنس فیبرکربن ساخته شده اند و ابعاد بدنه را به میزان ۵ سانتی متر عریض تر کرده اند. همچنین در قسمت هایی که از قطعات فیبرکربنی استفاده شده است، طرح پرچم دیده می شود که نشان از پیروزی نمادین فورد جی تی در مسابقه ۲۴ ساعته لمانز سال ۲۰۱۶ دارد.

فورد جی تی Le Mansory

در بدنه خودرو از رنگ مخصوص آبی با نام Bleurion Race استفاده شده که در جذابیت فورد جی تی منصوری نقش بسزایی ایفا می کند. دست پرورده جدید منصوری از رینگ های فورج مخصوص تیره بهره می برد که در جلو ابعاد ۹x21 و در عقب ابعاد ۱۲x21 دارد.

ویژگی های فنی

فورد جی تی Le Mansory

فورد جی تی در حالت استاندارد از پیشرانه ۳٫۵ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو با ۶۴۷ اسب بخار قدرت و ۷۴۶ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. حال مهندسان تیم منصوری با تغییر در برنامه ریزی ECU، قدرت پیشرانه را تا ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور آن را تا ۸۴۰ نیوتن متر افزایش داده اند. به گفته منصوری، با تغییرات شکل گرفته و در نتیجه افزایش قدرت پیشرانه، اکنون بیشینه سرعت خودرو به جای ۳۴۸ کیلومتر بر ساعت به ۳۵۴ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.