آئودی RS6 آوانت تیونینگ شده با ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت رونمایی شد!

آئودی RS6 آوانت

«آئودی RS6 آوانت» با بهره گیری از پیشرانه تویین توربوی ۸ سیلندر با ۵۹۲ اسب بخار قدرت، یکی از سریع ترین واگن های دنیا به شمار می رود. با این وجود، تیونر “Wheelsandmore” قدرت این مدل را تا ۱۰۰۰ اسب بخار افزایش داده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

RS6 آوانت را می توان یکی از جذاب ترین و قدرتمندترین خودروهای واگن تاریخ نامید. چند ماه پیش، «آئودی» با معرفی این خودروی ۵۹۲ اسب بخاری همگان را شوکه کرد.

مدیران 777 مدیران 777

ویژگی های فنی

آئودی RS6 آوانت

آئودی RS6 آوانت در حالت استاندارد از پیشرانه ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربو با ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. اکنون تیونر Wheelsandmore بسته های قدرتی مختلفی را برای این خودرو درنظر گرفته که قدرت آن را از «بوگاتی ویرون» ۱۶٫۴ با ۹۸۷ اسب بخار نیز فراتر می برد.

آئودی RS6 آوانت

بسته مرحله اول تیونر تنها به به روزرسانی نرم افزاری بسنده می کند و قدرت پیشرانه را به ۷۰۰ اسب بخار افزایش می دهد. گشتاور نیز به ۹۲۰ نیوتن متر می رسد. این بسته، ۲٫۱۰۰ یورو قیمت دارد. در بسته مرحله دوم، با نصب سیستم اگزوز اسپرت Capristo، با قیمت ۷٫۶۸۸ یورو، قدرت پیشرانه به ۷۱۵ اسب بخار و گشتاور آن به ۹۳۰ نیوتن متر می رسد.

آئودی RS6 آوانت

 مرحله سوم پکیج قدرتی با قیمت ۱۲٫۵۲۱ عرضه می شود و شامل منیفولد ورودی و داکت ورود هوای جدید است. این بسته قدرت پیشرانه را به ۷۷۲ اسب بخار و گشتاور آن را به ۱۰۶۰ نیوتن متر افزایش می دهد.

قدرت بیش تر

در بسته مرحله چهارم همه چیز به صورت خارق العاده ای تهاجمی می شود. در این بسته از توربوهای جدید با شفت توربین بزرگ تر، کمپرسور متفاوت و یاتاقان های سخت کاری شده استفاده می شود. این پکیج ۳۳٫۵۲۹ یورو قیمت دارد و قدرت و گشتاور پیشرانه را به ترتیب به ۹۵۲ اسب بخار و ۱۲۵۰ نیوتن متر می رساند.

آئودی RS6 آوانت

در بسته پنجم، تمامی قطعاتی که بر تولید قدرت بیش تر محدودیت می گذاشتند حذف شده اند. این قطعات شامل کاتالیزورها، فیلترهای آلایندگی و منبع اگزوز می شوند. شاید این تغییرات چندان بر مذاق طرف داران محیط زیست خوش نیاید، اما در این حالت قدرت پیشرانه به رقم خارق العاده ۹۹۶ اسب بخار و گشتاور آن به ۱۲۵۰ نیوتن متر می رسد.

آئودی RS6 آوانت

شاید باورش سخت باشد، اما گشتاور آئودی RS6 آوانت تیونینگ Wheelsandmore برابری می کند و قدرت آن ۹ اسب بخار از بوگاتی ویرون بیش تر است. قیمت این بسته قدرتی به ۴۱٫۹۳۲ یورو می رسد. به غیر از تغییرات فنی ذکرشده، خریداران می توانند فنرهای کوتاه تر، کویل اوور و رینگ های ۲۲ اینچی را نیز سفارش دهند.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.