از یادگیری زبان آلمانی تا استخدام در عظیم ترین کارخانه های خودروسازی آلمان

آلمان

آلمان قصد یک سرمایه‌گذاری ۱.۲ میلیارد یورویی دارد برای توسعه باتری‌های مخصوص ماشین های الکتریکی تا دیگر وابسته تولیدکنندگان آسیایی نباشد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

ندانسته های زبان آلمانی 

آلمان قصد یک سرمایه‌گذاری ۱.۲ میلیارد یورویی دارد برای توسعه باتری‌های مخصوص ماشین های الکتریکی تا دیگر وابسته تولیدکنندگان آسیایی نباشد. بپردازد تا از وابستگی به تولیدکنندگان آسیایی خود را برهاند. صاحب و سهامدار شرکت دایملر ، شرکت مرسدس بنز آلمان است، مدت هاست در رقابتی قدم به قدم با شرکت تسلا موتورز است تا حدی که کامیون های الکتریکی بسیاری نیز در مبارزه با کامیون های الکتریکی semi تسلا، تولید و عرضه کرده است و در تلاش است که در این رقابت برنده شود.با ارسال یک رزومه خوب با سطح علمی بالا میتوان برای تخصص های مهندسی اتومبیل و مهندسی مکانیک و مهندسی الکترونیک و مهندسی فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر در کشور آلمان، یک شغل پردرآمد و با جایگاه اجتماعی خوب بدست آورد.

صنعتی ترین کشور اتحادیه قاره سبز ،کشور آلمان است که از قطب های مهم صنعتی جهان است .بعد از کشورهای آمریکا و ژاپن سومبن غول صنعتی جهان،کشور آلمان است.تمامی اقتصاد اروپا بدون شک در دست کشور آلمان است. مهاجرت افراد نام آشنا از سایر کشورها به کشور آلمان در زمینه تجارت و کار بسیار برای آلمانی ها حائز اهمیت است چون یکی از اولین ها و بزرگترین کشورهای صادرکننده در جهان است،بعد از جنگ جهانی دوم وضعیت اقتصادی کشور و مردم آلمان بگونه ای تغییرکرد که آن را معجزه اقتصادی آلمان نامیده اند. تولیدات کشور آلمان در زمینه تولیدات مهندسی به ویژه صنایع الکتریکی، مکانیکی، خودروسازی ،مواد شیمیایی، منسوجات، هوافضا، خوراکی و وسایل نقلیه ‌است و بیشترین زمینه ای است که کشور آلمان بدنبال جذب نیروی ماهر است. 

دغدغه شرکتهای آلمانی

یکی از مشکلات بزرگ و دغدغه اصلی آلمانی ها کمبود نیروی ماهر و متخصص است به همین دلیل تعداد زیادی از متخصیصن و مهندسین خودرو سازی در کشور آلمان مشغول بکار هستند و این تعداد روز به روز درحال افزایش است اگر ۵۰۰ شرکت قدرتمند از لحاظ سرمایه داری های کلان در دنیا باشد ۳۰ شرکت در کشور آلمان است.شرکت های نام آشنای کشور آلمان عبارتند از دایملر،زیمنس، مرسدس بنز، فولکس واگن، BMW، بایرن، پورشه، دویچه تله کام، بوش و مترو میباشد،پس با وجود چنین شرکت هایی در آلمان،دیگر دغدغه پیدا کردن شغل را ندارید و یا حتی براحتی میتوانید شغل دلخواهتان را پیدا کنید به عنوان مثال وکالت ،یکی از شغل های پردرآمد کشور آلمان است اما همه اینها زمانی امکان پذیر است که ویزای کار کشور آلمان را داشته باشید.بیشترین استخدامی افراد از میان ۵۰۰ شرکت،شرکت های مشهور و محبوب آلمانی زیمنس، مرسدس بنز، بایرن ،BMW و پورشه است.به عنوان مثال اگر در کشور آلمان سکونت دارید و فارغ التحصیل رشته ی مهندسی هستید بهتر است جهت یافتن شغل موردنظرتان از موسساتی که در زمینه گرفتن ویزای کشور آلمان فعالیت دارند کمک بگیرید.مرکز زبان گات ،آموزش زبان آلمانی و یا هر زبان دیگری از ابتدایی ترین سطح تا آخرین سطح را با استفاده از بهترین و بروزترین منابع و متدهای آموزشی، یادگیری شما را تضمین می کند.

آلمان

مزایای چند زبانه بودن

زمانی که در کشور آلمان مستقر شدید باید ویزای کار خود را به همراه داشته باشید تا بتوانید جویای کار در کشور آلمان شوید.. یکی از مناسب ترین نوع ویزاها برای کسانی که قصد مهاجرت دارند،ویزای کار است و اینکه برای گرفتن ویزای کار حتما نباید سابقه ی کار به مدت طولانی داشته باشید.مسلط بودن بر یک زبان خارجی،پیدا کردن شغل دلخواهتان را آسانتر می کند و بر میزان درآمد قطعا تاثیرگذار است و نیز باعث می شود بتوانید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید.تاثیر دانستن زبان دوم به گونه ای است میزان درآمد فرد را در ماه و در سال افزایش می دهد و در زمان بازنشستگی هم دو برابر میزان درآمد سالیانه یک فرد عادی را در سال دریافت می کند همه این افزایش درآمدها تنها با یادگیری یک زبان دیگر به غیر از زبان مادری است. 

پیشرفت تکنولوژی و تاثیرات آن بر زندگی بشر و متولد شدن اینترنت و بعد آن شبکه های مجازی باعث شد تا افراد در ابتدا دانسته های خود را به اشتراک بگذارند و بعد با گذشت زمان بشر توانست با یادگیری سایر زبانها در کسب و کار خود پیشرفت کند به حدی که افزایش تجارت جهانی باعث شده نیاز به افراد چند زبانه در کسب و کارها و نیاز افراد به یادگیری زبانهای دیگر افزایش یابد. در سالهای آینده قطعا مترجمی به یک شغل پردرآمد تبدیل خواهد شد چون تعداد افرادی که بتوانند به چند زبانه بیگانه و متفاوت همزمان باهم صحبت کنند،محدود است.

آلمان
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.