کمپانی هیوندای خدمات گارانتی خودروهای هیبریدی در ایران را ارتقا داد + شرایط

هیوندای KTL

کمپانی «هیوندای» که در سال های گذشته تعداد قابل توجهی از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده است، اکنون به دلیل مشکلات ناشی از تحریم امکان عرضه مجدد خودروهای جدیدش را در کشور ندارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

علیرغم چنین مشکلاتی ، با توجه به اهمیت بازار ایران و همچنین به جهت رعایت اصول مشتری مداری، این خودروساز کره ای به ارائه خدمات پس از فروش محصولات خود در بازار ایران ادامه می‌دهد. در آخرین اقدام کمپانی هیوندای، خدمات پس از فروش و گارانتی «سوناتا هیبرید»های بازار ایران تغییر کرده و شرایط جدیدی بر آن حاکم شده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار» به نقل از روابط عمومی شرکت “KTL”، مالکان خودروهای هیوندای سوناتا هیبرید از این پس می توانند خدمات پس از فروش و گارانتی خودروهایشان را در نمایندگی های منتخب KTL نیز دریافت کنند. با توجه به برنامه ریزی کمپانی مادر، در کنار این که دارندگان هیوندای سوناتا هیبرید می توانند برای دریافت خدمات رایگان گارانتی به نمایندگی های شرکت عرضه کننده این خودروها مراجعه کنند، این امکان فراهم شده تا این خدمات در نمایندگی های شرکت KTL نیز ارائه گردد.

شرکت هیوندای، با در اختیار گذاردن شماره شاسی خودروهای سوناتا هیبرید ، بصورت رسمی شرکت KTL را مامور ارائه خدمات به این خودروها نموده است. اکثر هیوندای سوناتا هیبریدهای واردشده به ایران با گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر در اختیار خریداران قرار گرفته اند و از این پس امکان آن فراهم است تا گارانتی این خودروها در ۱۶ نمایندگی منتخب خودروهای هیبریدی شرکت KTL ارائه گردد.

مالکان خودروهای سوناتا هیبرید می توانند برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت استعلام نحوه خدمات با شرکت KTL درتماس باشند. در حال حاضر این شرکت در حال برگزاری یک سرویس کلینیک برای قبل از شروع تابستان است که شامل ۱۰ درصد تخفیف فیلتر روغن موتور، ۱۰ درصد تخفیف فیلتر هوا ، ۳۰ درصد تخفیف فیلتر تهویه مطبوع ،۱۰ درصد تخفیف محلول شوینده موتور،۵۰ درصد تخفیف اجرت سرویس های ادواری ویژه کادر محترم درمانی کشور خواهد بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.