هدایای یلدایی پرشیاخودرو اعلام شد

پرشیاخودرو
پرشیاخودرو طرح ویژه خود را برای شب یلدا با ارائه تخفیفات ویژه در قطعات، اکسسوری و تمدید گارانتی و مجموعه‌ای از بازدیدهای رایگان اعلام کرد.
پرشیاخودرو با ارائه پیشنهادات ویژه به استقبال بلندترین شب سال رفته است و در طرح “خدمات یلدایی پرشیاخودرو” بازدیدهای رایگان و تخفیف‌های گسترده در خدمات، قطعات و اکسسوری را به مالکین محصولات ب.ام.و و مینی پیشنهاد داده است.
در طرح خدمات یلدایی پرشیاخودرو، بازدیدهای ۱۲ گانه خودروها به صورت رایگان از سوی تکنیسین‌های پرشیاخودرو انجام خواهد شد و تا ۱۰ درصد تخفیف ویژه نیز برای قطعات یدکی در نظر گرفته شده است. در کنار این‌ها مالکین این خودرو‌ها می‌توانند از تخفیف‌های تا ۳۰ درصدی برای رینگ و لاستیک استاندارد محصولات، تخفیف‌های تا ۲۵ درصدی برای لایف استایل و اکسسوری و تخفیف‌های تا ۱۵ درصدی برای تیونینگ و خدمات محافظتی خودرو برخوردار شوند.
علاوه بر این موارد، پرشیاخودرو برای آسایش بیشتر مالکین این خودروها، تخفیف‌های ۲۰ درصدی را برای بسته‌های تمدید گارانتی و BSI در نظر گرفته است تا محصولات ب.ام.و و مینی همچنان زیر چتر حمایت این شرکت باشند.
طرح خدمات یلدایی پرشیاخودرو از روز ۲۰ آذر ماه آغاز می‌شود و تا روز ۳۰ آذر و شب یلدا ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به نمایندگی‌های پرشیاخودرو در سطح کشور مراجعه کنید و یا به وبسایت این شرکت به آدرس persiakhodro.ir سر بزنید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.