نخستین نوروز برای آمیکو آسنا در جاده های کشور

نخستین نوروز برای آمیکو آسنا در جاده های کشور
نوروز ۹۸ زمانی است که “آمیکو آسنا” نخستین تجربه تردد گسترده خود را در شلوغ ترین زمان ممکن برای جاده های کشور تجربه می کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

امسال شرکت “آمیکو” تعداد بسیاری آمیکو آسنا تولید کرده است و اکنون در کنار مشتریان شرکتی و ارگانی، بخش قابل توجه ای از خریداران این پیکاپ بزرگ، خانواده ها و علاقه مندان به آفرود هستند. بنابراین بسیار مهم است که در سفرهای نوروزی چه بازخوردی از مالکان آسنا به دیگر افراد گزارش شود. با توجه به وجود ۵۶ نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آمیکو در سطح کشور، بدیهی است که مسئله خدمات رسانی به این خودروها در نوروز ۹۸ مطرح نخواهد بود. اما باید ببینیم آیا خانواده های ایرانی دارنده آسنا، توانسته اند در سفرهای نوروزی تجربه ای متفاوت را با این پیکاپ دو دیفرانسیل تجربه کنند یا خیر؟
نخستین نوروز برای آمیکو آسنا در جاده های کشور


با توجه به وجود امکاناتی مانند نمایش گر، دوربین دنده عقب، سنسور نور، سیستم تهویه الکتریکی، تریم داخلی چرم مصنوعی و برخی امکانات دیگر، بدیهی است که آمیکو آسنا می تواند از دیگر پیکاپ های تولید داخل فراتر قرار بگیرد و از سویی برای استفاده خانوادگی هم تا حدی مناسب ظاهر شود. همچنین وجود قابلیت کمک سنگین جعبه دنده، دیفرانسیل هوشمند عقب، قفل دیفرانسیل عقب اتوماتیک و… توانسته آسنا را در آفرودهای مختلف قابل قبول نشان دهد، پس در نوروز ۹۸ مالکان این خودرو می توانند با خانواده در کنار رعایت قوانین و حفاظت از محیط زیست سفرها و طبیعت گردی های متفاوتی را تجربه نمایند. با وجود فضای بار بزرگ و همچنین فضای کابین مناسب، این خودرو می تواند گزینه ای قابل قبول برای سفرهای طولانی باشد. با این که آسنا یک پیکاپ به حساب می آید، اما فاصله محوری بیش تر و از سویی محل قرار گرفتن سیستم تعلیق عقب باعث شده این خودروی کار و تجاری سواری نرم تری نسبت به رقیب ها داشته باشد.
تمام آن چه در متن به آن اشاره شد، بر اساس رویکرد مشتریان در ماه های گذشته به دست آمده است و باید ببینیم با حضور آسنا در شرایط مختلف سفرهای نوروزی، نظر مالکان این خودرو چه خواهد بود؟ بی شک تجربه این افراد درباره سواری، مصرف سوخت، قابلیت های حرکتی، راحتی و آسایش، کیفیت و کاربردی بودن آسنا در شرایطی همچون سفرهای نوروزی می تواند تا حد زیادی سوال های مبهم مشتریان جدید را پاسخ دهد.
نخستین نوروز برای آمیکو آسنا در جاده های کشور
بدون شک در آینده نزدیک حضور آمیکو آسنا اتوماتیک نیز باعث می شود طیف مشتریان این پیکاپ بزرگ بیش تر از امروز شود و خانواده های بیش تری جذب این خودرو شوند زیرا آسنا اتوماتیک در بحث ارگونومی صندلی ها و کابین، امکانات، طراحی داخلی و برخی ویژگی های دیگر نسبت به نمونه کنونی ارتقا پیدا کرده است و می تواند برای سفرهای عادی هم گزینه ای جذاب به نظر برسد. از سویی وجود جعبه دنده اتوماتیک ۶ دنده AT با پیشرانه ۲٫۴ لیتری ۲۱۸ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متری می تواند رانندگی با این خودروی بزرگ را برای بسیاری جذاب تر کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.