لنت ترمز اصلی را از کجا خریداری کنیم؟

لنت ترمز اصلی را از کجا خریداری کنیم؟
درست در تاریخ سیزدهم شهریور سال ۱۳۹۸ بود که آقای حسین لاجوردی رئیس انجمن تولیدکنندگان لنت ترمز و کلاچ در یک مصاحبه در خصوص وضعیت تولید لنت ترمز در کشور اظهار کرد: تقلب به شدت در لنت ترمز وجود دارد و منشا اصلی این تقلب واردات به کشور است.
واردکننده‌ای که قبلا با برند خاص خود از خارج واردات انجام می‌داد درحال‌حاضر با استفاده از شرکت‌های زیرپله‌ای اقدام به ساخت نمونه‌های تقلبی می‌کند. مشکل اصلی بازار و همچنین برخی تصادفات مربوط به همین نمونه‌های تقلبی است.
حسن کامرانی عضو هیات ‎مدیره انجمن تولیدکنندگان لنت‌ترمز وکلاچ کشور : ابتدا باید توجه داشت که بیش از ۳ درصد از تصادفات به ‌دلیل نقص فنی خودرو رخ می‌دهد. البته با توجه به وفور لنت ‌تقلبی در بازار ممکن است یکی از عوامل آن لنت ‌ترمز باشد. تصادفاتی که به‌ دلیل نقص لنت ‌ترمز رخ می‌دهند، به دلیل کنده‎شدن لنت از کفشک آن بوده که در نمونه‌های تقلبی ، این حادثه به دفعات رخ می‌دهد.
پارامترهای قابل اهمیت در تعیین کیفیت و اصالت لنت ترمز بسیار زیاد و حیاتی هستند. لنتهای تقلبی معمولا عمر کوتاهی دارند و به دیگر قطعات سیستم ترمز مانند دیسک ترمز آسیب جدی وارد می‌کنند.
– در دماهای بالا خاصیت خود را ازدست می‌دهند در نتیجه قدرت ترمز گیری این قطعات بشدت کاهش پیدا می‌کنند.
– صدای گوش‌خراش ایجاد می‌کنند
– ضریب اصطکاک پایین دارند
– در تولید آنها از مواد سمی و سرطان‌زا استفاده می‌کنند.
– سیستم ترمز ضد قفل را به خطا می‌اندازد
– کیفیت چسب استفاده شده در آنها معمولا پایین است.
– با فیزیک دیگر قطعات ترمز هماهنگ نبوده و نصبی سخت را به همراه دارند.
در مواردی ضخامت لایه‌ی اصطکاکی کمتر از حد استاندارد دارند و در نهایت مستقیما جان و مال انسان را به خطر می‌اندازد اما از لحاظ ظاهری تقریبا مشابه نمونه‌ی اصلی هستند و تشخیص آنها نیاز به تخصص و تجربه و همچنین آزمون خطا هستند.
در اینجا این سوال مطرح می‌شود : چگونه لنت ترمز اصلی خریداری کنیم؟ آیا مرجعی برای خرید مطمئن وجود دارد ؟ به کجا می‌توان اعتماد کرد ؟ آیا مسیری برای خرید سریع و امن وجود دارد ؟ آیا شخصی با تجربه و تخصص کافی را برای خرید جنس اصلی می‌توان یافت؟ کدام تولیدکننده بهترین تولیدات جنس داخلی را دارد؟ آیا وارد کنندگانی که در گذشته اجناس اصلی وارد می‌کردند هنوز با همان شیوه کار می‌کنند؟ آیا پس از خرید قطعه شخصی حقیقی یا حقوقی مسئولیت اصل بودن قطعه را بر عهده می‌گیرد؟
این سوالات تنها یک جواب واحد دارند و آن هم توربویدک ، سایت خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو است . این سایت با پوشش بیش از ۱۲۰۰۰ محصول مربوط به خودروهای داخلی و خارجی دارای تیمی مجرب ، متخصص و با تجربه در تهیه و شناخت لوازم یدکی اصلی می‌باشد. در مورد تمامی محصولات خود ضمانت اصالت کالا را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده و با ایجاد پل‌های ارتباطی با تولیدکنندگان و وارد کنندگان قطعات اصلی و با حدف واسطه‌ها محصولاتی با اصالت و قیمت مناسب را برای تمام مشتریان به ارمغان می‌آورد.
لنت ترمز اصلی را از کجا خریداری کنیم؟
توربویدک علاوه بر بررسی سوابق تولید کنندگان مستقیما قطعات را مورد بررسی قرار داده و گاها با انجام آزمایشات از کیفیت محصول اطمینان حاصل می‌کنند. همچنین پیش از ارسال هر قطعه از انبار برای عزیزان بار دگر محصول بررسی شده و در آخرین مرحله با نصب هولوگرام شرکت مسئولیت اصالت کالا را رسما بر عهده می‌گیرند. مشتریان می‌توانند با تماس با واحد پشتیبانی مستقیما با تیم فنی مشاوره کنند
توربویدک محصولاتی چون لنت تزمز ، سرسیلندر ، قطعلات بدنه و حتی لوازم جانبی همچون هولدرموبایل را تنها با چند کلیک در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این میان ویژگی‌های زیر، این مرکز لوازم یدکی آنلاین را از دیگر رقبا به پیش می‌اندازد.
– امکان استعلام قیمت قطعات یدکی هر خودرو اعم از پراید ، پژو ، سمند تا دیگر خودروهای داخلی و خارجی
– ثبت سفارش تلفنی از طریق شماره تلفن ۹۱۳۰۰۵۳۰-۰۲۱ برای عزیزانی که دسترسی به اینترنت ندارند. همچون تعمیرکاران و مغازه داران سطح شهر امکان پذیر است .
– ارسال اکسپرس در همان روز در سطح شهر تهران
– ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور ۲۴ تا ۷۲ ساعت
– کاربرانی که پس از سفارش کالا تا درگاه پرداخت اینترنتی پیش بروند اما دچار مشکل شوند تماسی از طرف تیم پشتیبانی توربویدک دریافت می‌کنند تا در صورت نیاز راهنمایی های لازم به آن ها داده شود.
در گامی دیگر در صورتی که مبلغ خرید کاربران به ۳۰۰ هزار تومان برسد تمامی هزینه‌های ارسال چه در تهران و چه در شهرستان بر عهده‌ی این شرکت می‌باشد. از طرف دیگر به دلیل ارتباط مستقیم با تولید کنندگان ، بسیاری از محصولات داخل سایت دارای تخفیفات ویژه هستند که خریدی شیرین را به همراه می‌‌آورد.
لنت ترمز اصلی را از کجا خریداری کنیم؟
در داخل سایت برای هر محصول متونی قرار دارند که توسط تیم فنی تایید شده و لوازم یدکی مورد نظر را کاملا به مشتری معرفی می‌کند ویژگی های مثبت و منفی هر محصول را بیان و حتی با دیگر برندها مقایسه می‌کند. پس از خرید هر قطعه تماسی با مشتریان برقرار می‌شود تا نظر کاربران در مورد نحوه ارسال ، بسته بندی ، کیفیت قطعه و شیوه پاسخگویی سنجیده شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.