فروش ویژه قطعات تابستانه خودرو در سایت توربویدک

توربویدک

با شروع فصل گرم تابستان و افزایش فشار وارده بر خودروها و افزایش چشم گیر نیاز به لوازم یدکی خودرو ، فروشگاه اینترنتی “توربویدک” فروش ویژه‌ی محصولات تابستانه خود را آغاز کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

توربویدک با ایجاد ارتباط مستقیم با تولید کنندگان توانسته است سطح کیفیت و قیمت لوازم یدکی را در حد بسیار مطلوبی نگاه دارد. با رسیدن به فصل تابستان و افزایش چشم‌گیر خرابی‌های خودرو، فروشگاه توربویدک فروش ویژه خود را در قطعات مرتبط با خرابی‌های تابستانه خودرو شروع کرده است. در این طرح فروش ویژه ، با توجه به سابقه‌ی چندین و چند ساله‌‌ای که پشتیبان عنوان توربویدک است، آن دسته از لوازم یدکی که به واسطه‌ی افزایش فشار اعمالی به موتور در فصل تابستان آسیب می‌بینند را در طرح فروش ویژه خود قرار داده است.

در این کمپین قطعاتی چون رادیاتور آب و کولر، موتور فن ، واتر پمپ ، انواع لوازم یدکی مربوط به کولر خودرو و … قرار داده است.

سفرهای تابستان و گرمای هوا در کنار هم بشدت درخواست لوازم یدکی را افزایش می‌دهد. از جمله قطعاتی که در این فصل دچار خرابی می‌شود می توان به سیستم خنک کننده خودرو که شامل رادیاتور ، واتر پمپ ، شلنگ‌های آب و… می‌باشد، اشاره کرد. وجود گرفتگی و یا خوردگی داخلی و هر گونه ضعف این قطعات در فصول سرد سال مشخص نمی‌شود اما در فصل تابستان که حداکثر بازده این سیستم به چالش کشیده می‌شود سلامت این قطعات بسیار حائز اهمیت است.

بعنوان مثال رادیاتور خودرو یک مبدل حرارتی است که آب خنک کننده موتور پس از عبور از داخل سیلندر و سر سیلندر و جذب حرارت به رادیاتور ارسال می‌شود و در رادیاتور با هوای محیطی تبادل حرارت کرده و موتور خنک می‌شود. عبور آب از تمام سطح رادیاتور ، میزان آب عبور کننده از رادیاتور و میزان رسوب موجود در داخل رادیاتور در انجام وظیفه‌ی این قطعه بسیار تاثیرگذار است. از طرفی ارسال و تزریق آب گرم شده در موتور به رادیاتور وظیفه‌ی پمپ آب است؛ خوردگی پره‌های پمپ ویا نشت این قطعه بسیار مسئله ساز است . آب داخل رادیاتور برای خنک شدن به جریان هوای بسیار شدید نیاز دارد که تامین این جریان هوا وظیفه‌ی فن های الکتریکی رادیاتور است . این فن‌ها همانند تمام موتورهای الکتریکی عمر مشخص و محدودی دارند. گاها با سرعت دو الی سه هزار دور بر دقیقه دوران می‌کنند و جریان هوای لازم برای خنک کردن رادیاتور را تامین می‌کنند . کولر خودرو تنها در فصل تابستان است که مدت زمان طولانی و در دمای بالا کار می‌کند . کولر خودرو نیز دارای یک رادیاتور گرم در جلوی خودروست که توسط فن‌های برقی خنک می‌شوند و کمپرسور کولر که خود عضو قطعات مصرفی و دارای انواع خرابی متفاوت است.

خرید آنلاین انواع قطعات سیستم خنک کننده موتور

فروشگاه اینترنتی توربویدک با چهارده هزار عنوان متفاوت از انواع لوازم یدکی خودروها به تفکیک خودرو و مدل ، آماده‌ی پاسخ گویی به نیازهای بازار می‌باشد. باتوجه به گستردگی و تنوع برند و قطعات موجود در بازار،  می توانید با مرکز پشتیبانی توربویدک تماس بگیرید تا از مشاوره فنی  رایگان توربویدک بهرمند شوید و درصورتی که از قطعات و برندها شناختی ندارید از آن ها درخواست پیشنهاد برند کنید. امکان ثبت سفارش همانند تمامی فروشگاه های آنلاین، از تمام نقاط کشور و بصورت شبانه روزی وجود دارد. با توجه به شرایط خاص فعلی کشور و شیوع بیماری کرونا، پیشنهاد می شود از حضور غیر ضروری در بازار خودداری نمایید و نیازهای خود را از فروشگاه های آنلاین تامین کنید.

چگونه باید ثبت سفارش کنم؟

به منظور خرید لوازم یدکی خودروی خود، وارد سایت توربویدک به آدرس www.turboyadak.com  شوید و  از دسته بندی های مرتبط یا از باکس جستجو بالای صفحه، قطعه مورد نظر خود را پیدا کنید. به دلیل تنوع قطعات و برند ها در صورتی که قطعه مورد نظر خود را پیدا نکردید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید تا آنها راهنمایی کنند.

پس از ثبت سفارش کالا چه زمانی بدستم خواهد رسید؟

در تهران باتوجه به پراکندگی انبارهای توربویدک در سطح شهر، دو نوع ارسال وجود دارد. ارسال عادی که ۲۴ تا ۴۸ ساعت بدست کاربران می رسد و برای سفارشات بالای ۵۰۰ هزار تومان رایگان ارسال می شود. روش دیگری که برای تهران در نظرگرفته شده ارسال اکسپرس است که در همان روز ثبت سفارش بدست کاربران می رسد.

برای شهرهای غیر تهران، سفارش ها در همان روز ارسال و باتوجه به بزرگی و کوچکی شهرها و روستاها ۲۴ تا ۹۶ ساعت کاری بدست کاربران می رسد.

اگر قطعه ای اشتباهی ثبت سفارش کنم چه می شود؟

بعد از ثبت سفارش، از واحد پشتیبانی توربویدک با شما تماس گرفته می شود و باتوجه به قطعه سفارش داده شده، اطلاعات اولیه خودروی شما را دریافت می کنند. درصورتی که کالای سفارش داده شده مناسب خودروی شما نباشد، واحد فنی توربویدک به اطلاع شما خواهد رساند و درصورت تایید قطعه ای که مناسب خودرو شما باشد را دریافت خواهید کرد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.