فروش ویژه توربویدک به مناسب روز حمل و نقل

توربو یدک

حمل و نقل در هر کشوری از اساسی‌ترین ارکان پیشرفت و اقتصادی محسوب می‌شود. این فرآیند به صورت‌های مختلفی انجام می‌شود، که حمل و نقل زمینی یکی از پر طرفدارترین آن‌ها است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

البته حمل و نقل دریایی و هوایی هم جایگاه خاص خود را دارند. نوع این فرآیند زمینی به دو شکل ریلی و جاده‌ای صورت می‌گیرد که قسمت جاده‌ای آن به طور کامل در اختیار بخش خصوصی است و رانندگان با وسایل شخصی خود اقدام به جابه‌جایی بار و نفر می‌کنند. از همین رو برای تشکر از پرسنل و کارکنان سازمان حمل و نقل یک روز در سال (۲۶ام آذر ماه) را به عنوان روز حمل و نقل در نظر گرفته‌ شده است.

تبریک ویژه روز حمل و نقل به پرسنل و کارکنان ناوگان حمل و نقل توسط تیم توربویدک

تیم توربویدک در همین ابتدای کار، به فعالین و کارکنان حوزه حمل و نقل تبریک ویژه‌ای را عرض می‌نماید؛ همچنین صمیمانه از رانندگان تاکسی‌های شهری و تاکسی‌های اینترنتی که در دوران کرونا، تلاش بسیاری جهت حمل و نقل نموده‌اند، تشکر ویژه‌ای می‌نماید.  

فداکاری پرسنل و کارکنان سازمان حمل ونقل در دوران کرونا

زحمات عزیزان حوزه حمل و نقل بر کسی پوشیده نیست ­اما طی مدت‌های اخیر و با شیوع ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای رفت و آمد به‌وجودآمده‌است که وظیفه بخش حمل و نقل را بسیار سنگین‌تر نموده‌است. محدودیت حضور مردم، باعث‌شده‌است که فروشگاه‌ها و شرکت‌ها برای ارسال کالا در سطح شهر از سیستم‌های حمل و نقل اینترنتی و همچنین برای ارسال کالا بین شهری از شرکت‌های باربری‌، اتوبوس و پست استفاده‌نمایند.

به‌علاوه در بخش حمل و نقل انسان،  تاکسی‌های شهری و اینترنتی به همراه اتومبیل‌ها و اتوبوس‌های بین‌شهری جهت رعایت فاصله‌گذاری اقدامات زیادی انجام داده‌اند که موجب افزایش میزان کار در این بخش شده است.

افزایش حجم بار و مسافرت‌های درون شهری افراد با استفاده از تاکسی‌های شهری و اینترنتی به صورت انفرادی باعث‌شده‌است که میزان ساعت کار راننده‌ها به شدت افزایش یابد و درنتیحه وسایل نقلیه آن‌ها نیز بیشتر از حالت عادی کار کند که این موضوع فرسودگی اتومبیل، قطعات مصرفی و … وسیله را به دنبال خواهد داشت.

توربو یدک

کمپین ویژه توربو یدک برای قدر دانی از کارکنان ناوگان حمل و نقل

توربویدک به عنوان یکی از تأمین‌کنندگان قطعات اتومبیل‌ها و وسایل نقلیه استفاده‌شده در ناوگان حمل و نقل کشوری، به پاس قدردانی از این عزیزان زحمت‌کش، اقدام به فروش و تخفیف ویژه قطعات اتومبیل به صورت اینترنتی نموده‌است. این کارشرکت فوق دو مزیت بزرگ دارد:

  • اول این‌که به دلیل شیوع ویروس کرونا و در راستای کمترشدن تردد با خرید اینترنتی و ارسال آن با سیستم حمل و نقل، می‌توان از خریدهای حضوری جلوگیری‌نمود.
  • همچنین تخفیف­های در نظر گرفته‌شده مناسب فعالین در این حوزه بوده و می‌توانند نیازهای خود را با استفاده از این کمپین که به مناسبت روز حمل و نقل است بر طرف نمایند.

تخفیف ویژه توربو یدک

توربویدک با داشتن طیف گسترده‌ای از لوازم یدکی خودروهایی که در ناوگان حمل و نقل کشور فعال هستند، می‌تواند تأمین نیازهای قطعاتی آن‌ها را به خوبی بر عهده‌گیرد. از همین رو تیم توربویدک، به مناسبت روز حمل و نقل، تخفیفی بین ۵ تا ۵۰ درصد را برای محصولات خود در نظرگرفته‌است. همچنین صاحبان خودورهایی که در ناوگان حمل و نقل فعالیت‌دارند می‌توانند با تخفیف‌های ویژه، نیازهای خود را از سایت توربویدک تأمین‌نمایند.

ضمانت اصالت کالا توسط توربو یدک

توربو یدک

توربویدک با سابقه درخشان خود همیشه تأکید زیادی برای ضمانت اصالت  کالاهای خود دارد. بر همین اساس خریداران محترم در هر زمانی اقدام به خرید لوازم یدکی اتومبیل از سایت مذکور نمایند، می‌توانند این اطمینان را داشته باشند که محصول دریافتی آن‌ها اورجینال بوده و از کیفیت لازم برخوردار‌است. این ضمانت در کمپین تخفیفی پیش‌رو که در دوران گرامیداشت روز حمل و نقل برگزار می‌گردد نیز وجود دارد و خریداران محترم می‌توانند از اصل بودن و داشتن ضمانت کالاها اطمینان داشته‌باشند.

هدف گذاری توربویدک با توجه به نیاز فعالین در حوزه حمل و نقل

توربویدک همیشه سعی دارد که از آسان‌ترین راه ممکن، نیازهای کاربران خود را بر طرف‌نماید. به همین دلیل تمرکز خود را بر روی ارسال قطعات به‌صورت اینترنتی گذاشته‌است. در این کمپین هم این سیستم قطعاتی را که بیشتر مورد نیاز افراد فعال در ناوگان حمل و نقل می‌باشد را درنظرگرفته‌است. از جمله این قطعات  دیسک و صفحه ، لنت ترمز ، رادیاتور آب و بخاری ، سرسیلندر ، شمع موتور و …  مربوط به بخش مصرفی می‌باشدکه می‌بایست در فاصله زمانی کم یا به صورت دوره‌ای تعویض گردند. توربویدک به خوبی نیاز این بخش را در نظر‌گرفته و پس از آن اقدام به راه‌اندازی کمپین تخفیفی گرفته است.

سخن آخر

با استفاده از این کمپین می‌توانید بخش مهمی از نیازهای خود را بر طرف‌نمائید. توربویدک یکی از فروشگاه‌های مهم در سطح کشور است که همیشه لوازم و قطعات آن کامل بوده و شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که با مراجعه به سایت توربویدک می‌توانید نیازهای خود را بر‌طرف نمائید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.