شما هم با ماشین لوکس آخرین مدل گاز بده

شرکت اجاره خودرو کاسپین رنت

از دیر باز وسایل نقلیه مایه فخر فروشی و نمایش قدرت و توانایی مالی ما آدمها بوده. زمانی اسب ها و ارابه ها و امروزه اتومبیل های سواری لوکس و آنچنانی ! به همین دلیل پارکینگ افراد متمول همیشه مملو از خودروهای سواری متفاوتی هست که هرکدام رو به فراخور زمان استفاده میکنن ولی بیشتر میخوان به اصطلاح خودمون پوز بدن !!!

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

یه وقتی شما میخواهید به میهمانی ویژه ای بروید یا یک جلسه کاری و بیزینسی و یا یک قرار دوستانه که در اون تیپ و ظاهر شما برای طرف مقابل خیلی مهمه دارید ولی همه ما از اون پارکینگهای پر از ماشینهای مختلف و لوکس نداریم ،احتمالا شما هم مثل من از اون رفیقهای پولداری نداریم که اینقدر باهاش راحت باشیم که ماشینشو برای مدتی  قرض کنیم تازه اگر بهمون بده هم عواقب و نگرانی های خودشو داره.

در فرهنگ ما اجاره خودرو خیلی مفهوم و روش روتین یا جا افتاده ای نیست، از قدیم یادمه مردم فقط از خدمات اجاره ماشین عروس استفاده میکردن و برای ماشین عروسی خودرو کرایه میکردن اونم تازه با راننده که مبادا اتفاقی بیوفته و ماشین مردم آسیب ببینه درحالی که اجاره خودرو در دنیا یک صنعت پر رونق و جذابه و مردم خیلی از این سیستم استفاده میکنن به دلیل اینکه خرید و نگهداری یک خودرو لوکس هزینه های زیادی داره و هرکسی از پس هزینه های اون بر نمیاد.

در ایران هم چند وقتی است که شرکتهای اجاره خودرو جای خودشون رو در سبد زندگی ما به تدریج باز کرده اند و افراد متفاوت به منظور و عناوین مختلف از اجاره خودرو استفاده میکنند.

ممکنه شما ماشین خوبی هم داشته باشین ولی به هردلیل در زمان خاصی نتونین ازش استفاده کنین مثلا ماشینتون توی تعمیرگاه مونده ویا فرزندتون قبل از شما اون رو پیچونده و شما به یک میهمانی باکلاس دعوت شدین یا اینکه با وسایل نقلیه عمومی به شهر دیگه ای سفر کردین و نیاز هست که در اون شهر خودروی خوبی همراه داشته باشین تا راحت تر به کارهای خود برسین، یا ممکنه بخواین برای اولین بار سر یک قرار دوستانه برین و تیپ ظاهر شما برای اولین بار برای طرف خیلی مهم باشه.

 چاره چیه؟

من خودم چندوقتی هست که این مشکل رو حل کردم. در بررسی هایی که کردم و پس از بررسی شرکتها و افرادی که خودرو اجاره میدهند با شرکت اجاره خودرو کاسپین رنت آشناشدم که تنوع خودروهاش خیلی زیاده و برای سلیقه و نیازهای مختلف آپشن داره و خدمات خیلی خوبی رو به مشتریانش  ارائه میکنه. مثلا خودرو رو در هر محلی که شما بخواین تحویل میدن مثل فرودگاه، ایستگاه قطار یا ترمینال مسافری و یا درب منزل، هم با راننده و یا بدون راننده. ماشینهارو تمیز وضدعفونی شده تحویل میدن، ماشینهاشون به موقع سرویس شدن و از نظر ظاهر و موارد فنی کاملا در شرایط عالی و درجه یک هستند. از همه مهمتر اینکه برای مشتری خیلی احترام قائل هستند مثلا اگر شما ماشینی کرایه کنین ودر بین راه اتفاقی بیوفته سریع یک ماشین جایگزین به شما میدن و خودشون کار ماشین قبلی رو انجام میدن تا شما از کارتون عقب نمونین و این خیلی مهمه درضمن همه ماشینها بیمه بدنه و شخص ثالث کامل دارن و بابت خسارت تصادف هم خیالتون راحته.

خیلی وقتا حتی ممکنه بخواین ماشین های مختلف رو تست کنین و ازشون لذت ببرین یا اینکه با یه ماشین لوکس توی اتوبان گاز بدین ولی امکان خرید اونها رو ندارین که بازهم اجاره روزانه خودرو میتونه این حس شما رو ارضا کنه، کافیه تلفن رو بردارین و با مشاورین این شرکت مشکلتون رو مطرح کنین و اونها بهترین خدمات رو به شما ارائه می کنن.

شرکت اجاره خودرو کاسپین رنت

شرکت کاسپین رنت شعبات مختلفی در شهرهای ایران داره و این خدمات رو دائم توسعه میده که میتونین لیست به روز و تنوع ماشینهاشون رو در سایتشون ببینید همین الان وارد لیست قیمت اجاره خودرو کاسپین رنت بشید و خودروی لوکس و دلخواه خودتون رو رزرو کنید.

این دنیا دیگه جای سخت زندگی کردن نیست هر امکاناتی بخوایم موجود هست فقط باید سطح توقعاتمون رو به اندازه تواناییهامون بالا ببریم یا به قول قدیمی ها پامون رو به اندازه گلیممون دراز کنیم تا زندگی آروم و کم دغدغه ای رو تجربه کنیم.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.